Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اخذ اقامت اروپا برای زندگی در آلمان

موارد بحث شده

متقاضیان اخذ اقامت اروپا روز به روز در حال افزایش است و افراد زیادی تمایل دارند که در کشورهای اروپایی و به خصوص آلمان زندگی کنند. هر کشوری خصوصیات خاص خود را دارد. در اینجا قصد داریم که دلایل تمایل بالای متقاضیان اقامت اروپا برای زندگی در آلمان را برای شما توضیح دهیم.

قانون‌مندی در بین مردم آلمان، دلیل تمایل افراد به اخذ اقامت اروپا

یکی از مهم‌ترین مسائل که باید قبل از اخذ اقامت آلمان به آن دقت و توجه داشته باشید، مسئله قانون‌مندی است. مردم این کشور به قانون و مقررات پایبند هستند و قوانین نوشته و نانوشته زیادی در بین این مردم وجود دارد که باعث ایجاد نظم و آرامش در جامعه می‌شود و به همین خاطر مهاجران و سرمایه‌گذاران دوست دارند که اقامت آلمان را دریافت کنن و از مزایای آن بهره‌مند شوند. به طور مثال موقع رد شدن از خیابان باید در هنگام قرمز بودن چراغ راهنمایی برای خودروها و سبز بودن چراغ عابر پیاده و همچنین از روی خط‌کشی عبور کنید وگرنه ممکن است خود مردم جلوی شما را بگیرند.

پس از افراد مطلعی مانند مشاوران ما درباره عدالت آلمان سوال کنید تا پس از اخذ اقامت آلمان و زندگی در این کشور به مشکل برنخورید.

قوانین عالی کار در آلمان

اگر می‌خواهید اقامت آلمان را دریافت کنید، حتما نیاز به شغل و کار برای ادامه و گذراندن زندگی خواهید داشت. چیزی که آلمان را در زمینه کار و اشتغال از بقیه کشورها متمایز می‌کند، قوانین مناسب کار در این کشور است:

کارگران و کارمندان در این کشور ارزش بالایی دارند. سازمان‌های زیادی در این کشور هست که از حقوق کارگران حفاظت و حمایت می‌کند و اگر در این کشور به عنوان یک کارگر شکایت کنید، افراد زیادی هستند که به شما اهمیت خواهند داد. علت تمایل مهاجران کاری به اخذ اقامت اروپا و کار در آلمان هم همین مطالب است.

وضعیت منازل و آپارتمان‌ها در آلمان

در صورتی که قصد اقامت آلمان را دارید، مجبور نیستید که منزل خود را با اسباب و اثاثیه مجلل و گران قیمت پر کنید. همچنین وضعیت هزینه‌های منزل و آپارتمان در این کشور چندان بالا نیست و حتما آپارتمانی مناسب وضعیت و توان مالی شما پیدا خواهد شد. در این کشور می‌توانید منازل ارزان قیمت و مناسب را در روزنامه‌ها یا مشاوران املاک پیدا کنید.

محیط‌های جذاب و تفریحی آلمان

آلمان در کنار اینکه یکی از مراکز مهم صنعتی اروپاست، مراکز تفریحی بسیار زیادی هم دارد که می‌تواند به بهبود وضعیت روانی مردم کمک کند و آنها را رشد دهد. در صورتی که می‌خواهید اقامت اروپا را دریافت کنید و در آلمان زندگی کنید، از این مراکز تفریحی هم حتما استفاده کنید: زیرا بسیار جذاب هستند. مشاوران ما می‌توانند در مورد روش‌های اخذ اقامت اروپا و زندگی در کشورهای اروپا از جمله آلمان به شما مشاوره دهند همچنین می‌توانید با خاطری آسوده تمامی مراحل اخذ اقامت کشورهای اروپایی را به ما بسپارید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت آلمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اخذ اقامت اروپا برای زندگی در آلمان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ