Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت در لهستان فولاد آب‌دیده

موارد بحث شده

ثبت شرکت در لهستان، یکی از پرطرفدارترین مباحث موسسه یورو اقامت است. چندی است که متقاضیان مهاجرت به لهستان به شکل قابل توجهی افزایش یافته‌اند. یکی از راه‌های اخذ اقامت لهستان، ثبت شرکت در این کشور است و به همین خاطر افرادی که توانایی لازم در زمینه مالی را دارند، تلاش می‌کنند که از طریق ثبت شرکت در لهستان، وارد این کشور شوند و از مزایای اقتصادی و اجتماعی آن نهایت لذت را ببرند.

در این مطلب قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا شرکت خود را در لهستان راه اندازی کنید. در عنوان این متن از لهستان به عنوان «فولاد آب‌دیده» یاد شده است. این متن را تا انتها مطالعه کنید تا علت این نام‌گذاری را بهتر متوجه شوید.

لهستان؛ فراز و نشیب فراوان و کوله‌باری از تجربه

لهستان از زمان جنگ جهانی دوم، فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرد تا در نهایت توانست کشوری مستقل، آزاد و پیشرفته شود. علت استفاده از واژه «فولاد آب‌دیده» استحکام شگفت‌انگیزی است که در اقتصاد و عزم مردم این کشور وجود دارد. همچنین فراز و نشیب‌هایی که ملت این کشور تجربه کرده است می‌تواند گواهی بر استفاده از این اسم باشد.

تعداد ثبت شرکت در لهستان، سرسام‌آور است

منابع آگاه اعلام کردند که از سال 2008 تا به حال بیش از 21000 شرکت توسط کارآفرین‌های خارجی ثبت شده است و این آمار واقعاً حیرت‌انگیز است. شایان ذکر است که این آمار اخیراً رشد عجیبی پیدا کرده است و احتمالاً در چند سال آینده با رشد بالایی مواجه شود.

صنایع گوناگون؛ فرصتی برای فرد فرد مردم جهان

یکی از مسائلی که باعث شد تعداد شرکت‌های ثبت‌شده در این کشور روند صعودی پیدا کند، صنایع گوناگونی است که در این کشور مشغول کار و فعالیت هستند. چند مورد از این صنایع عبارت است از:

  1. معدن
  2. صنایع شیمیایی
  3. ساخت و تولید خودرو
  4. مواد غذایی
  5. انواع و اقسام نوشیدنی‌ها

این فقط چند مورد از صنایعی بود که در این کشور فعالیت دارد، در هر زمینه‌ای که کار و فعالیت دارید، فضا برای فعالیت، رشد و توسعه شما فراهم است و می‌تواند با ثبت شرکت در لهستان از این کشور و اقتصاد شکوفای آن لذت ببرید.

فرصتی بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی

یکی از حوزه‌های عالی برای نقش‌آفرینی و ثبت شرکت در لهستان، کشاورزی است که به دلیل آب و هوای عالی و خاک حاصل‌خیز، در این کشور رونق خاصی دارد. در صورتی که توانایی ثروت‌افرینی در زمینه کشاورزی دارید، لهستان می‌تواند پایگاهی عالی برای شما باشد.

با موسسه یورو اقامت می‌توانید در زمینه مورد علاقه‌تان، دست به ثبت شرکت بزنید و پس از آن اقامت لهستان را دریافت کنید. کافی است از طریق شماره‌های موجود در سایت با مشاوران یورو اقامت تماس بگیرید و اولین گام را بردارید. همیشه اولین قدم، سخت‌ترین قدم است. آن را بردارید. همه چیز آسان خواهد شد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت در لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت در لهستان فولاد آب‌دیده
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ