Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

پیشرفته‌ترین صنایع برای ثبت شرکت لهستان

موارد بحث شده

همواره کشورهای مختلف به دنبال سرمایه گذارانی هستند که بتوانند در صنایع آن کشور سرمایه گذاری کنند و زمینه رشد و توسعه آن کشور را فراهم کنند. لهستان به عنوان یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین کشورهای اروپایی همواره به دنبال جذب سرمایه گذاران خارجی و تشویق آنها به ثبت شرکت لهستان بوده است و حتی برای اینکه خاطر سرمایه گذار را از همه چیز آسوده کند، حاضر به ارائه اقامت لهستان به این افراد شده است.

بهترین صنایع برای سرمایه گذاری در لهستان

اگر بخواهیم به بهترین صنایعی که می‌توانید در آنها سرمایه گذاری کنید و ثبت شرکت لهستان را انجام دهید، اشاره کنیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • خودروسازی
  • هوافضا
  • پژوهش و توسعه
  • خدمات کسب و کار
  • کشاورزی
  • صنایع غذایی
  • فناوری اطلاعات
  • الکترونیک

بهترین زمینه ثبت شرکت لهستان برای نخبگان دانشگاهی

در صورتی که قصد دارید اقامت لهستان را از طریق ثبت شرکت دارید و همچنین جزء نخبگان دانشگاهی کشور خود هستید، توصیه ما به شما این است که ابتدا روی یکی از حوزه‌های کاری این کشور به خوبی مطالعه کنید و اطلاعات مفیدی به دست بیاورید و سپس اقدام به ثبت شرکت لهستان در زمینه پژوهش و توسعه کنید.

چنین شرکت‌هایی به توسعه اقتصاد لهستان کمک می‌کنند و فضای کاری جدیدی را در این کشور می‌آفرینند. در سال‌های گذشته تعداد سرمایه گذارانی که اقدام به ثبت شرکت لهستان در این زمینه کرده‌اند، همواره رو به افزایش بوده است و پژوهش و توسعه در حال پیاده سازی در تمامی بخش‌های صنعتی این کشور است.

در صورتی که بتوانید طرح‌های خوبی ارائه دهید و نقش خوبی در پیشرفت اقتصاد لهستان ایفا کنید، به راحتی می‌توانید اقامت لهستان را بگیرید و شرکت خود را رشد دهید. بیوتکنولوژی، مخابرات، الکترونیک، بیوشیمی، محصولات دارویی و فناوری‌های نوآورانه از جمله حوزه‌هایی هستند که می‌توانید ثبت شرکت لهستان را در آنها انجام دهید.

انجام خدمات کسب و کار در لهستان

در چند سال گذشته، خدمات کسب و کار رشد و پیشرفت خوبی داشته است و این کشور، به یکی از کشورهای پیشرو در زمینه کسب و کار تبدیل شده است. فعالیت‌های اصلی این بخش، تأمین نیروی انسانی کارآمد، دسترسی به فضای کاری مدرن و ایجاد یک فضای کاری خوب و پیشرفته است.

حسابداری و خدمات مالی، پشتیبانی منابع انسانی، مشاوره کسب و کار و فناوری اطلاعات جزو مهمترین اقداماتی است که در حوزه خدمات کسب و کار انجام می‌شود.

در صورتی که علاقمند به اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت هستید، با شماره‌های تماس مندرج در سایت تماس بگیرید و از مشاوره متخصصان ما استفاده کنید. ما در تلاش هستیم که شرکتی کارآمد برای شما به ثبت برسانیم و زمینه‌های رسیدن به اقامت دائم لهستان را برای شما فراهم کنیم.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت لهستانبا کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

پیشرفته‌ترین صنایع برای ثبت شرکت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ