Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه‌های اقتصادی جدید

موارد بحث شده

یکی از مواردی که در شرایط کنونی جهان می‌توان بر اساس آن اقدام به ثبت شرکت اسلواکی کرد، حوزه‌های نوپا و جدید است. تا به حال افراد زیادی وارد این حوزه‌های جدید نشده‌اند و از این جهت، بکر و تازه هستند و در صورتی که فردی بتواند فعالیت اقتصادی خود را در این زمینه‌ها آغاز کند، به احتمال زیاد می‌تواند اقامت اسلواکی را هم بگیرد.

چند زمینه جدید پیشنهادی برای ثبت شرکت اسلواکی

در این مطلب قصد داریم چند مطلب جدید را به خوانندگان عزیز پیشنهاد دهیم که در صورتی که بتوانند در این زمنیه‌ها تمرکز کنند و ثبت شرکت اسلواکی را انجام دهند، مسلماً موفق خواهند شد. در زیر به سه مورد از این زمینه‌ها اشاره شده است:

  • صنعت بهداشت و درمان
  • روباتیک
  • امنیت سایبری

هر کدام از این موارد، خصوصیات خاص خود را دارد و افراد متخصص و کاردان خود را می‌طلبد. در ادامه به توضیح هر کدام از موارد می‌پردازیم تا مطلب روشن‌تر شود و بتوانید با دقت بیشتری برای ثبت شرکت اسلواکی تصمیم بگیرید.

ورود به صنعت بهداشت و درمان در اسلواکی

در صورتی که بخواهید اقدام به ثبت شرکت اسلواکی در زمینه بهداشت درمان کنید، لازم است که اطلاعات خوبی در مورد بازار تجهیزات پزشکی داشته باشید. اکثر داروخانه‌ها و اردوگاه‌های تندرستی در حال حاضر خصوصی هستند و شما نیز به عنوان یک سرمایه گذار خارجی می‌توانید در این زمینه سرمایه گذاری کنید و ثبت شرکت اسلواکی را انجام دهید.

روباتیک؛ صنعتی قدرتمند در آینده

فعالیت‌های پژوهشی در زمینه روباتیک در اسلواکی، بر توسعه کنترل خودکار و کاربرد آن در زمینه سیستم‌های محرکه، انرژی، فرآیندهای بیولوژیکی و شیمیایی تمرکز دارد. هدف از توسعه رباتیک، ارائه روش‌هایی برای مدیریت بهینه سیستم‌های پیچیده و کنترل غیرمتمرکز، قوی و پیش‌گویانه است. پیشنهاد ما به شما این است که در صورتی که علاقمند به حوزه روباتیک هستید و تخصص لازم را دارید، اقدام به تأسیس شرکت در این زمینه کنید و روی روش‌های هوشمند محاسباتی و ترکیبی قوی در مدیریت کار کنید.

در صورتی که بتوانید در این زمینه به موفقیت برسید و روش‌های کارآمد به نام خود ثبت کنید، به راحتی می‌توانید اقامت اسلواکی را هم دریافت کنید.

تأسیس شرکت در زمینه امنیت سایبری

یکی از مسائل مهم در تمامی کشورها، به خطر افتادن امنیت سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی و حفظ امنیت آنهاست. امروزه کسانی که بتوانند شرکتی در این زمینه در اسلواکی تأسیس کنند و کارآمدی خود را برای سایت‌ها اثبات کنند و به دولت اسلواکی نشان دهند که در راستای استراتژی این کشور در حوزه امنیت سایبری عمل می‌کنند، می‌توانند به راحتی اقامت اسلواکی را دریافت کنند.

در صورتی که می‌خواهید اقامت اسلواکی را از طریق ثبت شرکت دریافت کنید، می‌توانید با شماره‌های مندرج در سایت ما تماس بگیرید و زمینه کاری خود را به کارشناسان و متخصصان ما اعلام کنید و پیشنهادات و راهکارهای مقتضی را دریافت نمایید. علاوه بر پیشنهادات مرکز ما می‌تواند در تمامی مراحل ثبت شرکت و اخذ اقامت در کنار شما باشد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

09129158913 (واتساپ دفتر اروپا)



برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه‌های اقتصادی جدید
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ