Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

بهترین شهرها برای ثبت شرکت لهستان

موارد بحث شده

لهستان به عنوان یکی از پایدارترین و باثبات‌ترین کشورهای اروپا و جهان به لحاظ اقتصادی، بهترین شهرها را در خود جای داده است و بسیاری از سرمایه‌گذاران، به این کشور به چشم سرزمین زرخیز می‌نگرند و بر این باور هستند که ثبت شرکت لهستان می‌تواند آغازی برای شروع بهترین کسب و کار، رسیدن به بهترین سودها و اخذ اقامت لهستان برای زندگی باشد.

واقعیت این است که ثبت شرکت لهستان در برخی از شهرهای این کشور، نسبت به سایر شهرهای آن بهتر و هوشمندانه‌تر است و به همین خاطر در این مقاله تلاش کردیم به آن دسته از شهرها بپردازیم که ثبت شرکت لهستان در آنها به سوددهی شرکت کمک می‌کند و می‌تواند مخاطبان و مشتریان زیادی برای شرکت به همراه داشته باشد.

شهرهای برتر برای ثبت شرکت لهستان

ورشو

ورشو، به عنوان پایتخت لهستان، پررونق‌ترین شهر این کشور و بهترین مکان برای ثبت شرکت لهستان است. 1.7 میلیون نفر در این شهر سکونت دارند و به نوعی مرکز کسب و کار در شروق اروپاست. از نظر زندگی، رتبه 32 را در بین بهترین شهرهای جهان برای زندگی دارد و به همین خاطر متقاضیان اقامت لهستان روز به روز بیشتر می‌شود.

کاتویس

مهمترین شهر لهستان در زمان کمونیستی، این شهر بود که صنعت زغال سنگ لهستان در آن جای گرفته است و به خاطر موقعیت‌های شغلی فراوان، افراد زیادی از سراسر دنیا به سمت این شهر می‌آیند و ثبت شرکت لهستان در این شهر هم می‌تواند گزینه هوشمندانه‌ای باشد ولی بالا بودن جمعیت در این شهر، اوضاع را برای اخذ اقامت لهستان در این شهر کمی دشوار کرده است.

کراکوف

در گذشته پایتخت لهستان بوده است و فرهنگ‌ها و مردم مختلفی در این شهر زندگی می‌کنند و به همین خاطر اغلب مهاجران در این شهر سکونت دارند و مهد معماری لهستان به حساب می‌آید. در صورتی که با فرهنگ لهستان آشنایی داشته باشید، می‌توانید در این شهر در حوزه گردشگری فعالیت کنید و به درآمد برسید.

پوزنان

یکی از شهرهای مهم لهستان است که در کنار آلمان قرار گرفته است و با دریافت اقامت لهستان و سکونت در این شهر می‌توانید در حوزه صادرات به آلمان و واردات از این کشور، در این شهر فعالیت کنید. تمامی کسب و کارهایی که با آلمان در ارتباط هستند می‌توانند شرکت خود را در این شهر راه اندازی کنند.

وروتسواف

شهر آلمانی وروتسواف، شخصیت اصلی خود را زیر سلطه لهستان از دست نداده است و مرکز علم و فرهنگ است. در حوزه‌های مختلفی مانند مواد شیمیایی، لوازم خانگی و الکترونیک می‌توانید در این شهر بدرخشید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت لهستانبا کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بهترین شهرها برای ثبت شرکت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ