Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

بهترین صنایع برای ثبت شرکت اروپا

موارد بحث شده

بهترین صنایعی که می‌تواند با تمرکز بر آنها وارد فرآیند ثبت شرکت اروپا شد، صنایع اتومبیل‌سازی، هوافضا و دفاعی است. در این بین صنایع شیمیایی، بیوتکنولوژی و صنعت غذایی هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. انگلستان، مهم‌ترین و اصلی‌ترین منطقه و کشور اروپایی است و آلمان، ایتالیا، اتریش، ایتالیا، اسلواکی، اسکاتلند و لهستان هم سایر کشورهایی که هستند که برای ثبت شرکت اروپا می‌توان روی آنها حساب کرد.

ثبت شرکت اروپا برای همکاری با صنعت خودرو

بر اساس آمارهایی که در سال 2006 منتشر شد، اروپا بزرگ‌ترین منطقه در زمینه تولید خودرو است. بیش از دو میلیون نفر در اروپا به صورت کاملاً مستقیم در این زمینه فعالیت می‌کنند و بیش از 10 میلیون نفر به صورت غیر مستقیم با این صنعت همکاری می‌کنند.

بسیاری از سرمایه گذاران خارجی در تلاش هستند که با ثبت شرکت اروپا وارد صنعت خودرو یا صنایع وابسته شوند و از مزایای این صنعت بهره ببرند. فولکس‌واگن، مرسدس بنز و آستون مارتین، جزو برندهای اصلی این صنعت در اروپا هستند.

صنایع شیمیایی؛ مسیری پر از موفقیت

یکی از حوزه‌های اصلی که برای ثبت شرکت اروپا مهم است، صنایع شیمیایی است و بسیاری از سرمایه گذاران خارجی که وارد این حوزه شدند، به موفقیت رسیدند و در حال حاضر می‌کوشند که بتوانند اقامت اروپا را دریافت و در همین قاره به زندگی خود ادامه دهند.

تولید پلیمر، محصولات پتروشیمی و سایر محصولات مرتبط در انگلستان، ایتالیا، فرانسه و آلمان، بسیار رایج و متداول شده است و بسیاری از فعالان اقتصادی در تلاش هستند که ثبت شرکت اروپا را در حوزه شیمیایی انجام دهند تا از این طریق بتوانند به راحتی به سایر کشورهای دنیا صادرات داشته باشند.

اقتصاد اروپا و گشایش مسیر برای راه اندازی کسب و کار

بیش از 741 میلیون نفر در قالب 48 کشور مختلف، به بهبود اقتصاد اروپا کمک می‌کنند و به همین خاطر امروز شاهد رشد روزافزون صنایع و کسب و کارها در این قاره هستیم و بسیاری از مردم کشورهای مختلف جهان برای اقامت اروپا اقدام می‌کنند تا بتوانند از مزایای رفاهی و اقتصادی این قاره بهره‌مند شوند.

اقامت اروپا؛ شرط موفقیت در کسب و کار

در صورتی که قصد دارید، اقامت اروپا را از طریق ثبت شرکت دریافت کنید، باید بتوانید موفقیت خود را با سودآوری و کمک به اقتصاد کشور مبدأ اعلام نمایید. بعضی از کشورهای اروپایی مانند لهستان، اسلواکی، اتریش و آلمان در این زمینه سخت نمی‌گیرند ولی بعضی از کشورهای دیگر مانند انگلستان، اقامت را به راحتی به متقاضیان ارائه نمی‌دهند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بهترین صنایع برای ثبت شرکت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ