Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

بهترین بازارها برای ثبت شرکت اسلواکی در سال 2020 (1)

موارد بحث شده

ثبت شرکت اسلواکی در سال 2020 به بسیاری از کارافرینان و سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود. رشد اقتصادی این کشور باعث شده است که بسیاری از کارآفرینان به ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت گرایش پیدا کنند. در این مقاله تصمیم داریم به یک سری از بهترین ایده‌ها برای راه اندازی کسب و کار در اسلواکی اشاره کنیم تا کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که احساس می‌کنند می‌توانند در این زمینه‌ها به موفقیت برسند، بتوانند شرکت خود را هر چه سریع‌تر ثبت و فعالیت خود را آغاز کنند.

ثبت شرکت اسلواکی و ساخت راکتور، بویلر، تجهیزات و ماشین آلات

امروزه دانش و توان ساخت ماشین‌آلات در دست هر کسی نیست. در صورتی که می‌توانید پس از ثبت شرکت اسلواکی شروع به ساخت تجهیزات و ماشین آلات پالایشگاهی و نیروگاهی کنید، مسلماً در بازه زمانی کوتاهی می‌توانید به صادرات فکر کنید و محصولات خود را در بازار اسلواکی، سراسر اروپا و جهان به فروش برسانید.

امروزه نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها و صنایع مختلف جهان نیازمند تجهیزات و ماشین آلات باکیفیت و دتر عین حال اقتصادی و مقرون به صرفه هستند. در صورتی که شما بتوانید محصولات خود را با قیمت و کیفیت خوب در اختیار آنان قرار دهید، مطمئن باشید که خیلی زود به شما اطمینان می‌کنند و خریدهای خودشان را از شما انجام می‌دهند.

ساخت تجهیزات تخصصی پزشکی

امروزه طراحی، ساخت و تولید تجهیزات تخصصی پزشکی و جراحی یکی از بهترین کسب و کارهایی است که در سراسر جهان وجود دارد. کشورهای مختلف به دنبال شرکت‌هایی هستند که بتوانند این تجهیزات تخصصی را با قیمت مناسب تولید کنند. ساخت این تجهیزات درآمد فوق‌العاده زیادی برای کارآفرینان دارد و به همین خاطر متخصصان یورو اقامت به افراد توانمند در این زمینه توصیه می‌کنند که برای ثبت شرکت اسلواکی اقدام کنند.

اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت

موسسه یورو اقامت با برخورداری از متخصصان توانمند و کاربلد می‌تواند به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برای ثبت شرکت اسلواکی کمک کند. دولت اسلواکی این شرایط را برای کارآفرینان فراهم کرده است که بتوانند به مدت 5 سال اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت را دریافت کنند و در نهایت پس از پنج سال برای دائمی کردن اقامت خود اقدام نمایند.

متخصصان موسسه یورو اقامت می‌توانند در زمینه‌های مختلف به شما مشاوره دهند تا در هیچ کجای کسب و کار به مشکل برنخورید. یورو اقامت تا برداشتن آخرین گام برای رسیدن به موفقیت در اسلواکی در کنار شما خواهد بود و می‌توانید روی دانش متخصصان این مجموعه حساب باز کنید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بهترین بازارها برای ثبت شرکت اسلواکی در سال 2020 (1)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ