Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

نحوه اشتغال و تحصیل همزمان دانشجویان پس از اخذ اقامت لهستان

موارد بحث شده

تحصیل در لهستان یکی از دغدغه‌های افرادی است که قصد دارند اقامت لهستان را دریافت کنند. در مقاله «میزان اجاره‌‌بهای منزل پس از اخذ اقامت لهستان» به یکی از دغدغه‌های دیگر این افراد اشاره شد. راه‌های گوناگونی برای اخذ اقامت وجود دارد که یکی از رایج‌ترین روش‌ها، اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت  در این مطلب قصد داریم به مسئله تحصیل و اشتغال همزمان پس از اخذ اقامت لهستان اشاره کنیم.

همزمان با تحصیل در لهستان کار کنید

تحصیل در لهستان به عنوان یک دانشجوی خارجی مزایای بسیار زیادی دارد. یکی از این مزایا، امکان کار در این کشور است. دانشجویان خارجی که از اتحادیه اروپا و خارج از آن از جمله ایران، اقامت لهستان را از طریق تحصیل دریافت کنند می‌توانند بدون ورود به فرآیندهای اداری و دریافت مجوز در این کشور کار کنند.

این در حالی است که دانشجویان در برخی از کشورها امکان کار به صورت تمام وقت را ندارند و باید به صورت کاملاً محدود کار کنند. البته دولت لهستان برای کار دانشجویان شرط خاصی دارد. این دولت اعلام کرد که دانشجویان در صورت اخذ اقامت لهستان می‌توانند کار کنند.

لازم به ذکر است که تا کامل نشدن مراحل اخذ اقامت تحصیلی، قراردادی با محل کار خود امضا نکنید؛ زیرا در این صورت ملزم به رعایت مقررات کار خود خواهید شد و همچنین باید اقامت این کشور را از طریق کار خود دریافت کنید که البته کارتان پیچیده‌تر خواهد شد.

اخذ اقامت لهستان برای دانشجویان خارجی

در صورتی که اقامت این کشور را از طریق تحصیل دریافت کنید، می‌توانید از هر مزیتی که یک دانشجوی لهستانی برخوردار است، بهره‌مند شوید و از شرایط خود لذت ببرید. برای بهبود وضعیت زندگی و افزایش توانایی مالی خود می‌توانید در این کشور شروع به کار کنید. مراکز بسیاری در این کشور هستند که دانشجویان را استخدام می‌کنند.

در مقاله‌ای تحت عنوان «فرصت‌های شغلی برای دانشجویان پس از اخذ اقامت لهستان» به انواع فرصت‌های شغلی اشاره شده است.

موسسه یورو اقامت در حال حاضر یکی از بهترین و مورد اعتمادترین موسسات در زمینه اخذ اقامت کشور لهستان، اروپا و کشورهای آسیایی مانند قطر و عمان است. در صورتی که قصد دارید اقامت کشوری مانند لهستان را از هر روشی بگیرید، کافی است با شماره‌های تماس ما که در سایت قرار داده شده است تماس بگیرید و با مشاوران ما در این زمینه صحبت کنید. یکی از خدمات ویژه موسسه یورو اقامت، اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت است. این خدمت ویژه کارآفرینان و افرادی است که قصد دارند پیشرفت کنند و به شخصی ثروتمند و موفق تبدیل شود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

شماره واتساپ : 09129158913

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

نحوه اشتغال و تحصیل همزمان دانشجویان پس از اخذ اقامت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ