Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اسلواکی و مزایای روش فرنچایز در زمینه مراقبت در منزل

خرید مرکز نگهداری سالمندان

موارد بحث شده

ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی کسب و کار در این کشور از طریق روش فرنچایز در زمینه مراقبت از بیماران و سالمندان در منزل مزایای زیادی دارد که در این مطلب تصمیم داریم به آن‌ها بپردازیم. اولین مزیت برای این کار، امکان اخذ اقامت اسلواکی است.

ثبت شرکت اسلواکی از روش فرنچایز

وقتی شخصی فرآیند ثبت شرکت اسلواکی را از روش فرنچایز پشت سر می‌گذارد، میزان سودی که از این کار به دست می‌آورد، به زمینه‌ای بستگی دارد که در آن فعالیت می‌کند. زمینه کاری مورد نظرر ما در این مقاله، مراقبت در منزل است. مهم‌ترین مسئله در کسب و کار مراقبت از سالمندان و بیماران در منزل، اعتماد مشتریان به تجربه و تخصص کسب و کار شما است.

مردم وقتی حاضر می‌شوند سالمندشان را به شما بسپارند که به تجربه و توانمندی شما اعتماد کامل داشته باشند. از این جهت راه اندازی یک برند نوپا در این زمینه شاید از همان ابتدا با سود چندانی همراه نباشد ولی اگر شما نماینده یک برند معتبر و قدرتمند در این زمینه باشید، مطمئناً از همان ابتدا مورد اعتماد قرار خواهید گرفت.

تمامی آموزش‌ها به شما داده خواهد شد

وقتی فرآیند ثبت شرکت اسلواکی از طریق فرنچایز انجام شود و شما به صورت رسمی نمایندگی یک برند معروف در زمینه مراقبت در منزل را دریافت کنید، تمامی آموزش‌های لازم برای نگهداری از سالمندان و بیماران به شما و نیروهای کاری که قصد دارید در مرکز خود به کار بگیرید، داده خواهد شد و هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت.

حمایت‌ در زمینه آموزش و نیروی انسانی

یکی از مزایای فرنچایز این است که در صورتی که جایی سوالی برای شما یا نیروهای شما پیش آمد، می‌توانید از صاحب برند این سوال را بپرسید. همچنین می‌توانید از برند اصلی درخواست کمک کنید و از آن‌ها بخواهید که یک نیروی توانمند و کاردان برای شما اعزام کنند.

امکان ارائه خدمات در سراسر اتحادیه اروپا

یکی از مزایای ثبت شرکت اسلواکی از روش فرنچایز این است که برند شما در سراسر اتحادیه اروپا شناخته‌شده و معروف است و می‌توانید خدمات خود را در این کشورها ارائه دهید. نیروی انسانی شما می‌تواند بدون هیچ مشکل در تمامی کشورهای اتحادیه اروپا فعالیت کند.

اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت به روش فرنچایز

فرنچایز یکی از شیوه‌های مرسوم برای راه اندازی کسب و کار در اسلواکی محسوب می‌شود و دولت اسلواکی این امکان را برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران فراهم کرده است که بتوانند اقامت اسلواکی را از این طریق دریافت کنند.

موسسه یورو اقامت می‌تواند در تمامی فرآیند ثبت شرکت و اخذ اقامت این کشور در کنار شما باشد. در صورتی که سوالی در این خصوص دارید، می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا مشاوران ما تمامی ابهام‌های شما را در خصوص راه اندازی بیزنس در اسلواکی برطرف کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اسلواکی و مزایای روش فرنچایز در زمینه مراقبت در منزل
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ