Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

نکات مهم استفاده از سیستم حمل و نقل در لهستان

موارد بحث شده

نکات مهم استفاده از سیستم حمل و نقل در لهستان

کسانی که با اخذ اقامت اروپا به لهستان مهاجرت میکنند، معمولا به دلیل عدم آگاهی در مورد یک سری نکات مهم استفاده از سیستم حمل و نقل در لهستان گاها مجبور به پرداخت جریمه میشوند و یا به میزان کافی از این سرویس ها استفاده نمیکنند. در این مقاله قصد داریم تا با بررسی این نکات برای کسانی که قصد مهاجرت به لهستان و در نهایت اخذ اقامت اروپا را دارند کمک کرده باشیم.

نکات مهم استفاده از سیستم حمل و نقل در لهستان

  • خرید بلیط: یکی از مهمترین و بدیهی ترین موارد از نکات مهم استفاده از سیستم حمل و نقل در لهستان تهیه بلیط است. تهیه بلیط بسیار ساده است و در تمامی ایستگاه ها دستگاه های خودکار خرید بلیط تعبیه شده است. به یاد داشته باشید که درصورت عدم تهیه بلیط و شناسایی شدن شما توسط بازرس، شما مجبور به پرداخت بین 200 تا 400 یورو به عنوان جریمه میشوید.
  • استفاده از بلیط: یکی دیگر ازمهمترین موارد نکات مهم استفاده از سیستم حمل و نقل در لهستان استفاده از بلیط می باشد. همیشه به یاد داشته باشید که در داخل اتوبوس و قطار شهری، دستگاه هایی وجود دارد که حتما باید بلیط را در داخل آنها بزنید. چراکه درصورت انجام ندادن این کار بلیط شما بلا استفاده می ماند و درصورت شناسایی، باید مبلغی معادل 350 یورو بابت جریمه بپردازید. این یکی دیگر از مهمترین نکات مهم استفاده از سیستم حمل و نقل در لهستان  است. چرا که متاسفانه بسیاری از افرادی که اقدام به اخذ اقامت اروپا از لهستان کرده اند و در ابتدا این اشتباه را مرتکب میشوند.
  • تاکسی ها: استفاده از تاکسی شخصی در لهستان بسیار کمرنگ است. یکی از نکات مهم استفاده از سیستم حمل و نقل در لهستان استفاده از تاکسی ها با اپلیکیشن های مربوطه است. این اپلیکیشن ها با نام های Uber ، Taxify و Mytaxi در دسترس عموم قرار دارد. متاسفانه کسانی که با اخذ اقامت اروپا به لهستان میایند، به دلیل عدم آگاهی اقدام به استفاده از تاکسی های خیابانی میکنند که گاها مبلغ بسیاری نیز بابت آن میپردازند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

نکات مهم استفاده از سیستم حمل و نقل در لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ