Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری – بررسی یکی از بهترین روش‌های مهاجرتی

موارد بحث شده

اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری – بررسی یکی از بهترین روش‌های مهاجرتی

 

برای اقامت آلمان فرصتهای سرمایه گذاری در آلمان در این لینک موجود است.

آلمان یکی از تأثیرگذارترین کشورها در دنیا و پرجمعیت‌ترین کشور در اروپای غربی است. این کشور به عنوان قطب اصلی تجارت در اروپا نام گذاری شده و بنابراین بزرگترین اقتصاد اروپا است.

دارای گذرنامه‌ای درجه یک در جهان است که اعتبار بسیار بالایی دارد. همه این موارد در کنار هم باعث می‌شود آلمان برای سرمایه گذاران و خانواده‌ها به طور یکسان به عنوان یک مکان جذاب مطرح باشد.

اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری یکی از بهترین راه‌های اقامت آلمان است. اگر شما نیز قصد دارید از طریق روش سرمایه‌گذاری به این کشور پیشرفته اروپایی مهاجرت کنید، با ما همراه باشید چرا که قصد داریم مروری بر این روش داشته باشیم.

اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری

روش سرمایه گذاری یکی از بهترین روش‌های اخذ اقامت در کشور آلمان است. درخواست‌های سرمایه گذاری معمولا با درصد بالایی توسط آلمان تایید می‌شوند چرا که دولت آلمان علاقمند به جذب سرمایه خارجی است از طرف دیگر آلمان شرایط بهتری نیز برای سرمایه گذاری نسبت به اکثر کشورهای اروپا دارد. قدرت اقتصادی این کشور و چرخ پویای صنعت آن باعث شده که هر نوع سرمایه گذاری در این کشور سودده باشد.

سرمایه گذاری را در آلمان می‌توان به روش‌های مختلفی انجام داد. به عنوان مثال می‎توان سرمایه را در بانک بلوکه کرد تا مدت سرمایه گذاری (معمولا 5 سال) بگذرد و در این مدت بتوانید اقامت موقت دریافت کنید. همچنین پس از اتمام این زمان شما اقامت دائم را دریافت خواهید کرد. یک روش دیگر سرمایه گذاری خرید ملک است. در این روش نیز باید ملک را تا مدت محدود اعلام شده بدون هیچگونه خرید و فروشی نگهداری کنید تا مدت ویزای شما به پایان برسد.

شرایط سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در این کشور باید حداقل به میزان 300 هزار یورو باشد و فرقی ندارد که این مبلغ را صرف خرید ملک می‌کنید یا به بانک منتقل می‌کنید. البته اگر بتوانید کارآفرینی کنید و اشتغال ایجاد کنید هم این مبلغ برای شما کمتر می‌شود و هم سریع‌تر می‌توانید اقامت بگیرید.

فرآیند بررسی درخواست اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری معمولا بین سه تا شش ماه طول می‌کشد. همچنین شما باید حداقل 18 سال سن داشته باشید تا بتوانید این نوع درخواست را ثبت کنید. همچنین شما پس از گرفتن این نوع ویزا حتما نیاز نیست که در کشور آلمان حضور داشته باشید. می‌توانید به راحتی بین آلمان و ایران در حال رفت و آمد باشید.

یکی از بهترین ویژگی‌های اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری این است که شما می‌توانید خانواده خود را نیز در این روش به آلمان انتقال بدهید. همچنین نیازی به هیچ گونه تسلط بالا بر زبان رسمی این کشور یعنی زبان آلمانی نخواهید داشت. همچنین مدرک تحصیلی شما نیز برای اعطای این نوع ویزا مهم نیست. فقط سرمایه‌ای که شما دارید حرف اول را خواهد زد.

جدای از هزینه‌های مربوط به خرید ملک، هزینه‌های دیگری را نیز باید برای این نوع ویزا بپردازید. به عنوان مثال مالیات یکی از این هزینه‌ها است که البته به طور معمولا چیزی کمتر از 2 درصد کل مبلغ سرمایه شما خواهد بود. همچنین هزینه ثبت اداری و روادید نیز برای شما لحاظ خواهد شد. این رقم نیز در بیشترین حالت برای شما کمتر از 2 هزار یورو خواهد بود.

پس از اخذ مجوز مهاجرت موفق به آلمان شما باید به ادارات مربوطه رفته و کار ثبت را انجام بدهید و به مدت پنج سال اقامت این کشور را داشته باشید. پس از آن می‌توانید برای اقامت دائم درخواست بدهید. همچنین امکان سفر به کشورهای اتحادیه اروپا نیز برای شما وجود دارد.

سخن پایانی

ما در این مطلب نگاهی به اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری انداختیم و دیدیم که چه شرایطی بر این نوع سرمایه گذاری حاکم است. اگر شما نیز قصد دارید از طریق سرمایه گذاری در این کشور اقامت بگیرید، یکی از بهترین راه‌ها را انتخاب کرده‌اید. با این حال نداشتن آگاهی کافی در زمینه ثبت اسناد، نحوه درخواست و سایر مسائل می‌تواند شانس اقامت را از شما بگیرد.

اگر قصد شما برای این نوع اقامت جدی است، با موسسه‌های مهاجرتی تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. این مراکز از آخرین تغییرات و تصمیمات مقامات دولتی کشور آلمان آگاه هستند و می‌توانند فرآیند انجام این اقامت را تسریع کنند.

متن قبلی:اقامت آلمان از طریق خرید سهام – بررسی شرایط خرید سهام و سرمایه مورد نیاز

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

09129158913 (واتساپ دفتر اروپا)

منبع

https://www.germangoldenvisa.com/germany-investor-visa/

https://citizenshipbyinvestment.ch/index.php/2019/12/05/100-residence-by-investment-and-investor-visa-schemes/

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری – بررسی یکی از بهترین روش‌های مهاجرتی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ