Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری در اسلواکی

موارد بحث شده

اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری در اسلواکی

سرمایه گذاری در اسلواکی یکی از راه های اخذ اقامت اروپا و اسلواکی است. هر ساله میلیون ها تبعه خارجی که  ماجراجویان ، توریست ها و یا خانواده ها آن را تشکیل میدهند، در اسلواکی به دور هم میایند.  اخیرا، دولت توجه سرمایه گذاران خارجی را نیز به خود جلب کرده است، زیرا اسلواکی به عنوان یکی از سریع ترین اقتصادهای در حال رشد در کل اتحادیه اروپا شناخته شده است. صنایع اصلی تولید خودرو، مهندسی برق و انرژی هسته ای به سرعت در حال گسترش است و اسلواکی را به عنوان محل اصلی برای اتباع خارجی برای سرمایه گذاری در بازارهای جدید و رو به ترقی تبدیل کرده است.

ویزای تجاری موقت از طریق سرمایه گذاری در اسلواکی

اخذ اقامت اروپا و اسلواکی نیازمند طی یک سری مراحل می باشد. یک سرمایه گذار خارجی که به دنبال ورود و سرمایه گذاری در اسلواکی است، باید برای اجازه اقامت موقت درخواست کند. برای دریافت مجوز، سرمایه گذار درخواستی را به سفارت اسلواکی در کشور اصلی سرمایه گذار ارائه می دهد.

این درخواست باید توضیح مفصلی از اهداف مربوط به کسب و کار سرمایه گذار را در طول اقامت داشته باشد مانند یک مجوز عملیاتی یا طرح کسب و کار.  اثبات این که سرمایه گذار دارای سابقه خالص قانونی است و اثبات این که سرمایه گذار دارایی های کافی برای تامین و حمایت از اقامت خود در کشور را دارد. علاوه بر این، برنامه باید شامل اظهارات حساب بانکی کسب و کار سرمایه گذار، مدارکی جهت اثبات این است که سرمایه گذار برای حداقل شش ماه اقامت دارد و شواهدی که نشان دهد سرمایه گذار دارای بیمه بهداشتی اسلواکی است.

مجوز موقت کسب و کار تا سه سال معتبر است و ممکن است برای یک دوره اضافی سه ساله تمدید شود.

اخذ اقامت اروپا و شهروندی از طریق سرمایه گذاری در اسلواکی

هنگامی که سرمایه گذار خارجی پنج سال اقامت دائم را گذراند، می تواند برای اقامت طولانی مدت درخواست کند. پس از هشت سال، سرمایه گذار می تواند برای شهروندی اسلواکی از طریق یک روش قانونی به نام قبول تابعیت اقدام کند.

این برنامه ها می توانند پیچیده و وقت گیر باشند. به همین علت توصیه می شود که سرمایه گذاران علاقه مند با وکلا و کارشناسان ما برای کمک به آنها جهت اخذ اقامت اروپا و سرمایه گذاری در اسلواکیتماس بگیرند.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط سرمایه گذاری در اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری در اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ