مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

شرایط زندگی و اقامت لهستان

اشتراک گذاری:

قرارداد عدم افشای محرمانگی در خرید کسب و کار
شرایط زندگی و اقامت لهستان، باتیس هلدینگ

سریع ترین روش برای اخذ اقامت لهستان

سریع ترین روش برای اخذ اقامت لهستان هم برای فرد متقاضی و هم برای اعضای خانواده، سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در لهستان است. ما به شما در آماده سازی تمام اسناد لازم برای ایجاد یک شرکت کمک خواهیم کرد. پس از ثبت شرکت، اجازه اقامت موقت برای سه سال دریافت خواهید کرد. بعد از سه سال می توانید آن را در هر سال دوباره تمدید کنید و در نهایت بعد از پنج سال برای اقامت دائم اقدام به عمل آورید. البته در طول این پنج سال باید حتما در لهستان بمانید و نسبت به تقویت زبان لهستانی خود تلاش کنید چرا که باید امتحان زبان لهستانی را پشت سر بگذارید.

هزینه زندگی و اقامت لهستان

زندگی در لهستان بسیار ارزان تر از سایر کشورهای اروپایی است. قیمت مقرون به صرفه مواد غذایی، اجاره و سرگرمی معمولا یکی از دلایل اصلی انتخاب لهستان برای مهاجرت است. ورشو از نظر مسکن گران ترین شهر در لهستان است. هزینه زندگی در لهستان برای یک فرد حدود ۷۵۰ دلار بدون اجاره خانه تخمین زده می‌شود. حداقل حقوق ماهانه در این کشور حدود ۸۶۰ دلار است.

اخذ اقامت لهستان از طریق تحصیل

آسان ترین و مقرون به صرفه ترین روش اخذ اقامت لهستان، مهاجرت تحصیلی است. از مزایای تحصیل در لهستان می توان به امکان تحصیل به زبان انگلیسی و هزینه های پایین و مقرون به صرفه دانشگاه ها اشاره کرد که معمولا کمتر از ۴۵۰۰ دلار در سال است. متوسط هزینه زندگی دانشجویی ۳۵۰ یورو تا ۵۵۰ یورو در هر ماه است. دانشجویان برای اخذ پذیرش از دانشگاه های لهستان باید مدرک زبان انگلیسی ارائه دهند. در این روش بعد از فارغ التحصیلی راحت تر می توانید کار مناسبی پیدا کنید و مجوز کار بگیرید و در نهایت برای اقامت دائم اقدام کنید.

خلاصه

  • سریع ترین روش برای اخذ اقامت لهستان، سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت است.
  • هزینه زندگی در لهستان نسبتا ارزان است، با حداقل حقوق ماهانه حدود ۸۶۰ دلار.
  • تحصیل در لهستان با هزینه های پایین و امکان تحصیل به زبان انگلیسی، یک روش مقرون به صرفه برای اخذ اقامت است.

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

شرایط زندگی و اقامت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ