Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

استارتاپ‌های معروف؛ الگویی برای ثبت شرکت آلمان

موارد بحث شده

در هر کشوری سرمایه گذارانی هستند که کار خود را با ثبت شرکت در آن کشور آغاز کردند و اکنون جزو قدرتمندترین و صاحب‌نام‌ترین افراد و ساکنان آن کشور هستند. در آلمان هم چنین اتفاقاتی رخ داده است. بعضی از افراد با ثبت شرکت آلمان، راه اندازی یک کسب و کار نوپا و کار و کوشش موفق شده‌اند که شرکت خود را در این کشور به موفقیت و سودآوری برسانند و پس از آن با اقامت آلمان، زندگی خود و خانواده خود را تضمین کرده‌اند.

الگوبرداری از کسب و کارهای موفق برای ثبت شرکت آلمان

یکی از راه‌هایی که می‌توان موفقیت شما را در آینده تضمین کند، فرد یا افرادی است که به عنوان الگو در زندگی خود انتخاب می‌کنید. برای ثبت شرکت آلمان هم چنین قانونی برقرار است. باید استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپایی که توانسته‌اند به موفقیت دست یابند را به عنوان الگو انتخاب کنید. در این مطلب، قصد داریم که به چند مورد از استارتاپ‌های موفق آلمان اشاره کنیم:

Dawanda

این استارتاپ، بازاری برای محصولات و هدایای ساخته دست انسان و به اصطلاح صنایع دستی است. در این استارتاپ می‌توانید عتیقه‌جات و موارد زیبای مد نظر خود را به فروش برسانید یا محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. ایرانیانی که قصد ثبت شرکت آلمان دارند، می‌توانند از این کسب و کار ایده بگیرند و صنایع دستی کشورمان را با قیمتی خوب و مناسب در آلمان به فروش برسانند.

ResearchGate

این استارتاپ برای دانشمندان ساخته شده است. این افراد می‌توانند با استفاده از این کشب و کار، تجربیات و پژوهش‌های خود را در اختیار دیگران قرار دهند و به نوعی نقش مشاوره‌ای دارد.

Lieferheld

این پلتفرم، برای سفارش آنلاین غذا ایجاد شده است و یک الگوی بسیار خوب برای ثبت شرکت آلمان به حساب می‌آید؛ چون دوستان هموطن می‌توانند با پخت غذاهای سنتی کشورمان و عرضه آنها به صورت آنلاین به سود خوبی برسند.

9flats

در این انجمن خصوصی، افرادی هستند که منازل خود را به صورت کوتاه مدت کرایه می‌دهند. در صورتی که بتوانید اقامت آلمان را دریافت کنید، می‌توانید از این طریق به درآمد خوبی برسید.

فعالیت در زمینه طراحی وب سایت و اپلیکیشن

ثبت شرکت آلمان در زمینه طراحی وب سایت و اپلیکیشن، یکی از زمینه‌هایی که می‌توانید در آن به سود خوبی دست پیدا کنید و همچنین از آنجا که در آلمان به این کسب و کار نیاز است، اقامت آلمان را به راحتی دریافت کنید. یکی از شرایط اخذ اقامت آلمان یا سایر کشورهای اروپایی این است که ان کسب و کار طبق طرح توجیه اقتصادی پیشرفت کند و با این کار و با جلب مشتریان مختلف می‌توانید درآمد خوبی کسب کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت آلمان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

استارتاپ‌های معروف؛ الگویی برای ثبت شرکت آلمان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ