Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

فرنچایز؛ بهترین روش در ثبت شرکت اسلواکی در تمامی شرایط

موارد بحث شده

فرنچایز؛ بهترین روش در ثبت شرکت اسلواکی در تمامی شرایط

خیلی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران از متخصصان و مشاوران مجموعه یورو اقامت سوال می‌کنند که بهترین روش برای ثبت شرکت اسلواکی در هر شرایط چیست؟ مشاوران و متخصصان یورو اقامت در چنین مواقعی چند راهکار پیشنهاد می‌دهند که بهترین راهکار آن‌ها روش فرنچایز است. این روش علاوه بر دریافت اقامت اسلواکی مزایای دیگری هم برای کارآفرین و سرمایه‌گذار به همراه دارد که در ادامه به آن‌‎ها می‌پردازیم:

آموزش کسب و کار با ثبت شرکت اسلواکی از طریق فرنچایز

یکی از بهترین روش‌ها برای ثبت شرکت اسلواکی ، فرنچایز است. شما در این روش نمایندگی یک برند معتبر را می‌گیرید و در ازای دریافت این نمایندگی مبلغی از درآمد خود را در بازه‌های زمانی مشخص به صاحب برند می‌پردازید.

صاحب برند روش کسب و کار، برخورد با مشتری و کلیه آموزش‌های مرتبط با آن حوزه کاری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا از این طریق بتوانید کسب و کار خودتان را رشد و توسعه دهید و به فروش قابل توجهی برسید.

بازاریابی نیاز نیست! شما معروف هستید

یکی از مزایای فرنچایز این است که وقتی برند اصلی برای خودش تبلیغ و بازاریابی می‌کند در واقع دارد این کار را برای شما هم انجام می‌دهد. در شرایط فعلی مردم دیگر تمایلی به یافتن برندهای جدید ندارند بلکه بیشتر تمایل دارند خریدهای خود را از برندهای معتبر انجام دهند.

اگر برند کسب و کار شما برندی معروف و شناخته‌شده باشد، خیلی سریع پس از ثبت شرکت اسلواکی درآمد برسید. بنابراین در شرایط کنونی بهترین روشی که می‌توانید از طریق آن به درآمد رویایی خود دست پیدا کنید فرنچایز است.

حضور در جلسات فرنچایز با متخصصان یورو اقامت

موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از حامیان اصلی روش فرنچایز در جلسات عقد قرارداد با برند اصلی در کنار شما خواهد بود. در قرارداد فرنچایز درصدی از درآمد خود که باید به برند اصلی پرداخت کنید نوشته می‌شود و همچنین می‌توانید بازه‌های زمانی که باید این مبلیغ را بدهید را مشخص کنید.

موسسه یورو اقامت به شما کمک می‌کند که تمامی این مراحل به بهترین و قانونی‌ترین شکل انجام شود و همچنین بتواند از برند اصلی تخفیف خوبی بگیرید.

در صورتی که قصد دارید شرکت خود را از طریق روش فررنچایز در اسلواکی راه اندازی کنید و اقامت اسلواکی را بگیرید، کافی است با شماره‌های مندرج در سایت یورو اقامت تماس حاصل نمایید تا مشاوران این مجموعه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

فرنچایز؛ بهترین روش در ثبت شرکت اسلواکی در تمامی شرایط
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ