Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

نوشتن یک بیزنس پلن خوب برای ثبت شرکت آلمان

موارد بحث شده

اگر به دنبال ثبت شرکت آلمان به صورت دقیق و هدفمند هستید، باید به یک سری از نکات توجه داشته باشید. یکی از این نکات آن است که باید بتوانید برای کسب و کار خود یک بیزنس پلن یا طرح کسب وکار بنویسید تا بدانید که قصد دارید پس از اتمام مراحل ثبت شرکت آلمان، چه کارهایی را به انجام برسانید.

بیزنس پلن باید کاملا ساده و روشن باشد

اگر می‌خواهید مراحل ثبت شرکت آلمان را انجام دهید و به دنبال رسیدن به موفقیت هستید، لازم نیست که حتما یک بیزنس پلن پیچیده بنویسید؛ بلکه کافی است یک طرح کسب و کار ساده ترسیم کنید. با این کار قادر خواهید بود  که فعالیت خود را به شکلی اساسی و پایه آغاز کنید. یک بیزنس پلن خوب باید دارای بخش‌های اساسی زیر باشد:

  • مسئولیت
  • سرمایه مورد نیاز
  • نمونه محصولات و خدمات
  • بازار هدف
  • درآمدها، هزینه‌ها، سود و زیان
  • گروه کاری
  • رقبا
  • قیمت گذاری
  • کانال‌های بازاریابی و فروش
  • نتیجه گیری

پیشرفت در کسب وکار در گرو عمل به بیزنس پلن

اگر قبل از ثبت شرکت آلمان، طرح کسب و کار خود را نوشتید و قصد دارید که اقامت آلمان را در نتیجه ثبت شرکت آلمان دریافت کنید، شرط اصلی  و اساسی این است که بر اساس طرح کسب و کار و طرح توجیه اقتصادی پیش رفته باشید. پس عمل به بیزنس پلن الزامی است.

سهولت در دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت آلمان         

یکی از بهترین راه‌های برای دریافت اقامت آلمان، ثبت شرکت در این کشور است. دولت آلمان برای کارآفرینی، اهمیت زیادی قائل می‌شود و به همین خاطر اگر بتوانید طرح کسب و کار خود را با واقع‌بینی بنویسید و گام به گام به آن عمل کنید، هم می‌توانید ثبت شرکت آلمان را با موفقیت انجام دهید و هم پس از موفقیت در عمل به این بیزنس پلن قادر خواهید بود که مسئولان این کشور را برای ارائه اقامت آلمان مجاب کنید.

بیزنس پلن به شما کمک می‌کند که بدانید هدف نهایی شما چیست، چه منابعی در اختیار دارید، باید چه کارهایی برای پیشرفت انجام دهید، چگونه باید رقبایتان را زیر نظر داشته باشید، چگونه محصولات یا خدمات خود را به فروش برسانید، بازار هدفتان را چگونه باید شناسایی و تحت تأثیر قرار دهید.

گفتنی است که برای دریافت اقامت آلمان، لازم است که زبان آلمانی را یاد بگیرید. این زبان به شما کمک می‌کند که بتوانید با افراد مختلف در آلمان ارتباط بهتری برقرار کنید و بتوانید اطلاعات بیشتری برای پیشرفت خود جمع آوری نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت آلمان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

نوشتن یک بیزنس پلن خوب برای ثبت شرکت آلمان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ