Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چند نکته مهم برای ثبت شرکت آلمان

موارد بحث شده

همیشه یک سرمایه گذار خارجی برای اینکه بتواند در کسب و کار خود موفق باشد، باید اطلاعات خوبی نسبت به کشور مقصد داشته باشد. مثلا اگر قصد ثبت شرکت آلمان را دارید و می‌خواهید که به موفقیت در کسب و کار خود برسید و از این طریق اقامت آلمان را دریافت کنید، باید چند نکته را مد نظر قرار دهید.

ثبت شرکت آلمان؛ سکوی پرواز افراد بلندپرواز

قوانین و مقررات آلمان هیچ‌گونه محدودیتی برای ثبت شرکت در این کشور قائل نمی‌شود و تمامی سرمایه گذاران خارجی می‌توانند به راحتی و بدون محدودیت مالی وارد فرآیند ثبت شرکت آلمان شوند و سازمان خود را تأسیس کنند. از آنجا که این کشور در اتحادیه اروپا قرار دارد، به راحتی می‌توان با سایر کشورهای اروپایی ارتباط برقرار کرد و خدمات و محصولات را در سایر کشورها عرضه کرد.

آهسته برانید!

اگر می‌خواهید مراحل ثبت شرکت آلمان را پشت سر بگذارید و در کسب و کار خود به پیروزی برسید، باید فرصت‌ها، تهدیدها و ریسک‌های کار خود را در نظر بگیرید و بر این اساس یک طرح کسب و کار یا اصطلاحا بیزنس پلن برای خود تهیه کنید. برای بهره برداری از مزایای ثبت شرکت آلمان، ارائه این طرح کسب و کار لازم است.

در صورتی که کسب و کار شما با شکست مواجه شود و نتوانید مطابق با طرح کسب و کار خود پیش بروید، مسلما موفق به اخذ اقامت آلمان به صورت دائم نخواهید شد.

در آلمان، ممکن است بوروکراسی اذیتتان کند

اخذ مجوزهای لازم برای ثبت شرکت آلمان ممکن است برایتان کمی دشوار باشد؛ چون مشکل این است که در آلمان کاغذبازی در بین ادارات دولتی رایج است و حتی برای جذب کارکنان غیرآلمانی هم مجددا فرایند مشابهی را باید طی کنید. پس برای راه اندازی کسب و کار و اخذ اقامت آلمان باید به شدت صبور باشید. ثبت شرکت آلمان ممکن است بین 7 الی 9 ماه زمان ببرد.

خوش‌بینی بالا در آلمان

بسیاری از افرادی که به دنبال شروع کار و اخذ اقامت آلمان هستند، در این کشور یاد می‌گیرند که در هر شرایطی باید خوش‌بین باشند. حتی در شرایط بحران اقتصادی در سراسر دنیا، بسیاری از کارآفرینان در همین شرایط کسب وکار خود را آغاز می‌کنند و به راحتی در مسیر پیشرفت قرار می‌گیرند.

سرزمین فرصت‌ها

یکی از نکات مهم این است که فرصت‌های موجود در آلمان بسیار زیاد است و بسیاری از این حوزه‌ها دست‌نخورده و بکر باقی مانده است. کارآفرینان در صورتی  که بتوانند در این زمینه کار کنند، می‌توانند آینده درخشانی را برای خود رقم بزنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت آلمان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چند نکته مهم برای ثبت شرکت آلمان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ