Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

چند مزیت جدید و باورنکردنی برای ثبت شرکت در لهستان (2)

موارد بحث شده

در مطالب «چند مزیت جدید و باورنکردنی برای ثبت شرکت در لهستان (1)»، به چند مزیت راه اندازی کسب و کار در این کشور از جمله امکان اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت اشاره شد. در این مطلب نیز قصد داریم به چند مزیت دیگر اشاره کنیم تا آشنایی نسبتاً کاملی با این مزایا داشته باشید.

اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت (موقت و دائم)

وقتی فردی کسب و کار خود را در لهستان آغاز می‌کند و موفق به ثبت شرکت در لهستان می‌شود، می‌تواند اقامت یک ساله لهستان را دریافت کند. این اقامت به مدت سه سال باید تمدید شود. پس از آن کارآفرین یا سرمایه‌گذار قادر خواهد بود جهت اخذ اقامت دائم اقدام نماید.

اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت می‌تواند برای خود شخص سرمایه‌گذار و تمامی اعضای خانواده وی صورت گیرد و محدودیتی برای همسر و فرزندان شخص وجود ندارد.

امکان حساب در بانک‌ها به صورت شرکتی و شخصی

یکی از کارهایی که قبل از ثبت شرکت در لهستان باید صورت گیرد، افتتاح حساب است. این حساب می‌تواند به صورت شخصی یا سازمانی افتتاح شود و پس از آن با آن فعالیت‌های بانکی و تجاری خود و سازمان را سامان خواهید داد.

در صورتی که حساب خود را در این کشور باز کنید از کلیه مزایای بانکی این کشور برخوردار خواهید شد و می‌توانید از طریق آن حساب با سراسر کشورهای دنیا ارتباط برقرار کنید و محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه‌های اینترنتی سراسر دنیا خرید نمایید.

مالیات 10 درصدی بر درآمد شرکت

لهستان از نظر اخذ مالیات بر درآمد شرکت در یکی از بهترین شرایط قرار دارد. درصدی که باید جهت مالیات بر درآمد شرکت خود به دولت لهستان بپردارید، 10 درصد است. به همین خاطر مجبور نیستید که بخش زیادی از درآمد خود را به مالیات اختصاص دهید و استرس پرداخت مالیات را داشته باشید.

اروپایی شدن برند؛ موفقیتی بزرگ با ثبت شرکت در لهستان

یکی از بزرگ‌ترین مزایایی که هر کارآفرین می‌تواند از طریق ثبت شرکت در لهستان به آن دست یابد، اروپایی شدن برند اوست. وقتی برندی اروپایی شود، تمام دنیا با نگاهی تحسین‌برانگیز به وی خواهند نگریست وهمین موضوع می‌تواند از جهات مختلف به افزایش فروش و درآمد شرکت کمک کند.

موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از مهم‌ترین موسسات در زمینه اخذ اقامت و راه اندازی شرکت در لهستان، با افتخار میزبان طیف گسترده‌ای از کسب و کارها و کارآفرینان برای انجام مراحل اداری و قانونی ثبت شرکت در لهستان است. در صورتی که شما نیز تصمیم دارید شرکت خود را در لهستان تأسیس و به درآمد رویایی خود دست یابید، کافی است با شماره‌های تماس یورو اقامت که در سایت قرار دارد، تماس حاصل فرمایید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت در لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

چند مزیت جدید و باورنکردنی برای ثبت شرکت در لهستان (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ