Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

پرداخت مالیات پس از ثبت شرکت اتریش

موارد بحث شده

بسیاری از افرادی که متقاضی ثبت شرکت اتریش هستند، از مراحل مالیاتی و میزان مالیات این کشور اطلاعات کافی ندارند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم که در این مطلب به صورت کاملا مختصر و مفید، میزان و نرخ مالیات برای سازمان‌های موجود در اتریش را ارائه دهیم تا متقاضیان ثبت شرکت اتریش بتوانند با دید بهتری، شرکت خود را در این کشور افتتاح کنند.

قانون مالیات در اتریش؛ یک قانون همه‌گیر

یکی از مزایای کشور اتریش این است که قانون مالیات در مورد تمامی آحاد این کشور صدق می‌کند و به همین خاطر متقاضیان ثبت شرکت اتریش هم باید بدانند که برای این که بتوانند شرکت خود را در این کشور رشد و توسعه دهند، باید مالیات مربوط به کسب و کار خود را به صورت کامل پرداخت کنند و یکی از مدارک مهم برای اخذ اقامت اتریش هم پرداخت کامل و به‌‌موقع مالیات است.

مالیات بر ارزش افزوده برای شرکت‌های اتریش

تمامی شرکت‌هایی که مراحل مربوط به ثبت شرکت اتریش را پشت سر گذاشته و فعالیت اقتصادی خود در این کشور را آغاز کرده باشند، موظف به پرداخت مالیات بر ارش افزوده با نرخ 20 درصد هستند.

یک استثناء

شرکت‌هایی که از نوع مشارکتی و مالکیت شخصی هستند و کمتر از 30000 یورو در سال درآمد داشته باشند، از پرداخت این نوع مالیات معاف هستند. برخی از متقاضیان ثبت شرکت اتریش که نگران پرداخت مالیات در صورت نبود درآمد در سال نخست هستند، می‌توانند با آسودگی خاطر به فعالیت خود ادامه دهند.

مالیات بر درآمد؛ لازمه تمدید مجوز ثبت شرکت اتریش

شرکت‌های اتریش موظف به پرداخت مالیات بر درآمد هستند. این مالیات، 25 درصد از درآمد هر فصل سال است. حداقل مقدار این نوع مالیات 1750 یورو در سال برای شرکت‌های مسئولیت محدود است و برای شرکت‌های سهامی، 3500 یورو در سال خواهد بود.

مالیات بر سود در اتریش

تمامی شرکت‌های اتریش باید مالیات بر سود را پرداخت کنند که نرخ آن، 25 درصد است. با این اوصاف، مالیات بر درآمد هر شرکت حدود 43.75 درصد خواهد بود.

مالیات بر درآمد برای شرکت‌های نوع مشارکت و مالکیت شخصی

در صورتی که درامد این نوع از شرکت‌ها کمتر از 11000 یورو باشد، نیازی به پرداخت مالیات نخواهند داشت. در غیر این صورت، باید حداقل 23 درصد و حداکثر 50 درصد از درآمد خود را مالیات بدهند.

اقامت اتریش؛ به شرط پرداخت کامل و به‌موقع مالیات

در صورتی که قصد دارید برای اخذ اقامت اتریش از طریق ثبت شرکت اتریش اقدام کنید، لازم است که از شرایط این موضوع و اطلاعات و مدارک لازم اطلاع کافی داشته باشید. مشاوران مرکز ما می‌توانند اطلاعات خوبی در حوزه ثبت شرکت و دریافت اقامت اتریش در اختیار شما بگذارند و در صورتی که بخواهید می‌توانید تمامی امور خود را با خاطری آسوده به ما واگذار کنید. بدین منظور با شماره‌های تماس موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اتریش  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

پرداخت مالیات پس از ثبت شرکت اتریش
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ