Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ویژگی منحصر به فرد کارآفرینی و ثبت شرکت اسلواکی

موارد بحث شده

اسلواکی یکی از کشورهای مهم و تأثیرگذار در عرصه کارآفرینی و اقتصاد به شما می‌رود و در صورتی که قصد دارید کسب و کار خود را توسعه دهید یا اقدام به کارآفرینی در اروپا کنید، می‌توانید با ثبت شرکت اسلواکی، اهداف خود را به پیش ببرید و حتی از طریق تأسیس شرکت، اقامت اسلواکی را هم دریافت کنید و از مزایای زندگی در این کشور بهره‌‌مند شوید.

کارآفرینی در اسلواکی، مزایای ویژه و منحصر به فردی دارد که قصد داریم در این مطلب به همین مسئله بپردازیم. نظرسنجی‌های مختلفی از کارآفرینان و سرمایه گذاران مختلف در مورد ثبت شرکت اسلواکی و نحوه پیشرفت در این کشور به عمل آمده است که هدف از آنها درک مزایای منحصر به فرد این کشور در زمینه کارآفرینی بوده است.

نکاتی در مورد ثبت شرکت اسلواکی و کارآفرینی در این کشور

  • حمایت دولت این کشور از کارآفرینی و ثبت شرکت اسلواکی توسط سرمایه گذاران خارجی (تخفیف مالیاتی، وام‌های گوناگون و غیره)
  • سهولت در دریافت اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت
  • روند رو به رشد اسلواکی به لحاظ اقتصادی و راه اندازی کسب و کار
  • سادگی تجارت با کشورهای مختلف از طریق ثبت شرکت اسلواکی و فراهم بودن امکان صادرات و واردات در این کشور
  • سهولت در معرفی محصولات گوناگون به بازار این کشور و عدم محدودیت‌های قانونی در این زمینه

جمهوری چک و آلمان؛ مقصد اکثریت کالاهای صادراتی از اسلواکی

یکی از نکات مهم در زمینه ثبت شرکت اسلواکی این است که در صورتی که محصول یا خدمات خود را در این کشور ارائه می‌دهید، جمهوری چک و آلمان می‌توانند مقصدهای خوبی برای صادرات کالا یا خدمات شما باشند. بسیاری از شرکت‌های اسلواکی، کالاهای خود را به این دو کشور عرضه می‌کنند.

در صورتی که بتوانید اقامت اسلواکی را دریافت کنید، برای ورود به این دو کشور جهت مذاکره و بازاریابی راحت خواهید بود و می‌توانید به راحتی به آلمان و جمهوری چک سفر کنید.

نظرسنجی از کارآفرینان و صاحبان کسب و کار در اسلواکی

اطلاعاتی که در فوق بیان شد، حاصل نظرسنجی‌های متعدد از کارآفرینان، صاحبان کسب و کار و افرادی بوده است که اقدام به ثبت شرکت اسلواکی نموده‌اند. در این کشور بوده است. نتایج این نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که کارآفرینان لازم است که با مشاوره با متخصصان حوزه مربوطه به شناخت و درک کافی از کسب و کار در این کشور برسند و چالش‌های منحصر به فرد را در این زمینه بشناسند تا بتوانند در کار خود موفق باشند.

در صورتی که قصد دارید کسب و کار خود را در اسلواکی توسعه دهید، با شماره‌های تماس مندرج در سایت تماس بگیرید و از مشاوره متخصصان ما در این زمینه بهره‌مند شوید تا بتوانید شرکت خود را به بهترین شکل ممکن در این کشور تأسیس کنید و اقامت اسلواکی را به راحتی دریافت کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ویژگی منحصر به فرد کارآفرینی و ثبت شرکت اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ