Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ورشو؛ آهنربایی برای متقاضیان ثبت شرکت لهستان (1)

موارد بحث شده

ثبت شرکت لهستان در سال‌های اخیر به شدت رشد کرده است. شرکت‌های کوچک و بزرگ با راه اندازی شعبه خود در لهستان تلاش می‌کنند سهمی از بازار این کشور را به خود اختصاص دهند. در سال‌های اخیر شهر ورشو پذیرای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران زیادی بوده است که پس از اخذ اقامت لهستان ، زندگی خود را در این شهر شروع می‌کنند.

در این مطلب تصمیم داریم به این مسئله بپردازیم که چرا ورشو از نظر کارآفرینان و سرمایه‌گذاران اینقدر جذاب است؟ چرا بسیاری تمایل دارند در این شهر اقدام به  ثبت شرکت لهستان کنند؟ چرا غالباً پس از اخذ اقامت لهستان این شهر را برای ادامه زندگی انتخاب می‌کنند؟

دلایل علاقه به ورشو برای ثبت شرکت لهستان

1. ورشو پایتخت لهستان است

یکی از اصلی‌ترین دلایل علاقه کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به این شهر این است که ورشو پایتخت لهستان است و در نتیجه اصلی‌ترین و مهم‌ترین شرکت‌ها در این شهر هستند. اصلی‌ترین و مهم‌ترین مراکز لهستان در ورشو قرار دارد و در صورت ثبت شرکت لهستان در ورشو، همه چیز در نزدیکی شما قرار خواهد داشت.

2. در ورشو سریع‌تر شناخته می‌شوید

وقتی ورشو پایتخت لهستان شناخته می‌شود و اکثر برندهای بزرگ و بین‌المللی تلاش می‌کنند که شرکت خود را در این شهر تأسیس کنند، شما نیز با راه اندازی کسب و کار خود در این شهر در کنار برندهای بین‌المللی شناخته خواهید شد.

شناخته شدن و معروفیت شما باعث می‌‎شود که بتوانید محصولات خود را به فروش برسانید و با شرکت‌های بزرگ دیگر همکاری نزدیک برقرار کنید.

3. تمرکز نیروهای متخصص روی ورشو

از آن‌جا که امکانات و فضای رشد و پیشرفت در ورشو نسبت به شهرهای دیگر بیشتر است، اکثر کارافرینان و سرمایه‌گذاران تلاش می‌کنند که  ثبت شرکت لهستان را در این شهر انجام دهند؛ زیرا نیروهای متخصص بیشتری در این شهر زندگی می‌کنند که در صورت نیاز به استخدام آن‌ها می‌توان به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کرد.

4. حمایت از کسب و کارهای نوپا در ورشو

مسئولان دولتی و شهری ورشو در تلاش هستند که از کسب و کارها تا حد امکان حمایت کنند. در این بین کسب و کارهای نوپا جایگاه ویژه‌ای دارند. ورشو در تلاش است که بین کسب و کارها نوپا و برندهای بین‌المللی ارتباط برقرار کند تا زمینه حمایت از استارتاپ‌ها فراهم شود.

در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد ورشو و فضای آن کسب کنید، کافی است روی « ورشو؛ آهنربایی برای متقاضیان ثبت شرکت لهستان (2) » کلیک کنید. در صورتی نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد  ثبت شرکت لهستان کافی است با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ورشو؛ آهنربایی برای متقاضیان ثبت شرکت لهستان (1)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ