ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ورشو؛ آهنربایی برای متقاضیان ثبت شرکت لهستان (2)

موارد بحث شده

در مقاله « ورشو؛ آهنربایی برای متقاضیان ثبت شرکت لهستان (1) » تلاش کردیم که به چند مورد از نقاط قوت ورشو اشاره کنیم که موجب جذب بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به این شهر شده است. در چند سال اخیر بسیاری از صاحبان کسب و کارها پس از اخذ اقامت لهستان ورشو را به عنوان محل زندگی خود انتخاب کردند.

در ادامه این مطلب تصمیم داریم به چند مورد دیگر از نقاط قوت این شهر برای ثبت شرکت و اقامت لهستان اشاره کنیم تا در صورتی که می‌خواهید کسب و کار خود را در این شهر راه اندازی کنید، اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید.

رشد و توسعه مداوم زیرساخت‌ها در ورشو

مسئولان شهر ورشو از پتانسیل‌های این شهر برای ثبت شرکت لهستان باخبر هستند و به خوبی می‌دانند که این شهر در چند سال آینده رشد و توسعه شگفت‌انگیزی را تجربه می‌کند. از این رو می‌کوشند زمینه‌های لازم برای فعالیت کسب و کارهای مختلف را فراهم کنند.

ورشو به طور مداوم در حال رشد و پیشرفت است. شرایط زندگی و اقامت لهستان در این شهر فوق‌العاده است. وقتی در این شهر زندگی کنید خواهید دید که قیمت‌ها و هزینه زندگی در این شهر نسبت به امکاناتی که در اختیار شهروندان خود قرار می‌دهد، واقعاً مناسب و قابل قبول است.

وجود فرهنگ غنی در ورشو

ورشو علاوه بر برخورداری از شرایط عالی برای کسب و کار و ثبت شرکت لهستان از نظر فرهنگی، ادبی و تاریخی نیز یکی از بهترین و ریشه‌دارترین شهرهای اروپا به حساب می‌آید. با این تفاصیل و اوصاف این شهر از هر جهت فوق‌العاده است.

به عنوان مثال فردریک شوپن، موسیقی‌دان مشهور و بی‌نظیر لهستان در ورشو به دنیا آمده است و این تنها یکی از ریشه‌های فرهنگی و ادبی این شهر به حساب می‌آید. در صورتی که به آمار سال‌های گذشته نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که نزدیک به شش میلیون نفر از این شهر بازدید کردند و این آمار، خیره‌کننده است.

موسسه یورو اقامت؛ دوست کارآفرینان و متقاضیان ثبت شرکت لهستان

در صورتی که تصمیم دارید یک کسبو کار عالی در لهستان راه اندازی کنید و سپس اقامت لهستان را به دست بیاورید، یکی از بهترین شهرهایی که می‌تواند شما را به اهداف و رویاهایتان نزدیک کند، ورشو است. این شهر از هر جهت فوق‌العاده و جذاب است و می‌توانید بهترین لحظات زندگی خود را در این شهر تجربه کنید. در صورتی تمایل به ثبت شرکت لهستان و اخذ اقامت این کشور از طریق راه اندازی بیزنس کافی است با شماره‌هایی که در سایت مشاهده می‌کنید، تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ورشو؛ آهنربایی برای متقاضیان ثبت شرکت لهستان (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ
Verified by MonsterInsights