Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

لزوم افزایش خلاقیت و نوآوری در کسب و کار برای ثبت شرکت اروپا

موارد بحث شده

امروزه خلاقیت و نوآوری به موضوع اول بسیاری از کسب و کارها تبدیل شده است و بهترین کار برای افرادی که قصد دارند ثبت شرکت اروپا را انجام دهند، استفاده از خلاقیت و نوآوری در کسب و کار است. خلاقیت و نوآوری باعث می‌شود که در هر صنعتی که گام بگذارید، بتوانید روشی نوین را پایه گذاری کنید و از این طریق موجب افزایش درآمد و سودآوری شرکت خود شوید و با این سودآوری، اقامت اروپا را هم دریافت کنید.

ثبت شرکت اروپا، مستلزم نوآوری است

در صورتی که قصد دارید ثبت شرکت اروپا را انجام دهید، لازم است که یک مزیت رقابتی داشته باشید تا بتوانید به موفقیت برسید. در صورتی که در وضعیتی مشابه با سایر کشورها قرار داشته باشید، ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد تا بتوانید خود را به بازار معرفی کنید. به همین خاطر با خلاقیت و نوآوری می‌توانید یک مزیت رقابتی به کسب و کار خود اضافه کنید.

داشتن یک مزیت رقابتی می‌تواند موجب شود که نسبت به شرکت‌های دیگر، برتری خاصی پیدا کنید و ممکن است همین مزیت باعث شود که محصولات و خدمات شما در سطح اروپا و جهان مورد نیاز باشد و از این طریق بتوانید اقامت اروپا را دریافت نمایید.

خلاقیت و نوآوری؛ لازمه ثبت شرکت در بعضی از کشورهای اروپایی

در صورتی که بخواهید ثبت شرکت اروپا را در برخی از کشورهای اروپایی انجام دهید، لازم است که به دولت آن کشور اثبات کنید که از یک خلاقیت و نوآوری خاص استفاده نموده‌اید و تعهد خود نسبت به ایجاد تحولی هر چند کوچک در صنعت مربوطه ابراز نمایید.

راهنمایی برای افزایش خلاقیت در کسب و کار

برنامه‌ها و توصیه‌های مختلفی برای ثبت شرکت اروپا وجود دارد که می‌تواند بسیار مفید و سازنده باشد و زمینه‌های اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت را فراهم کنید. ما به شما توصیه می‌کنیم که برای افزایش خلاقیت و نوآوری در کسب و کار خود، پنج گام زیر را طی کنید:

  • توسعه سیاست‌ها و فعالیت‌های مبتنی بر شبکه‌ها و انجمن‌های حرفه‌ای و نظرخواهی از افراد مختلف
  • تقویت پتانسیل سازمان به ویژه از طریق آموزش و یادگیری مادام العمر
  • فعالیت شتاب‌دهنده‌ها
  • تأسیس شاخه‌ها و قطب‌های مختلف
  • بین المللی کردن کسب و کار و تمرکز بر بازارهای جهانی برای ایده گرفتن و رصد فعالیت رقبا

در صورتی که قصد دارید پس از ثبت شرکت اروپا، یک موسسه سودآور، نوآور و نوگرا داشته باشید، می‌توانید تلفن را بردارید و با شماره‌های ما تماس بگیرید تا تمامی نکات لازم جهت ثبت شرکت و اقامت اروپا از طریق متخصصانی خبره و ماهر به شما منتقل گردد. امیدواریم که تا پایان راه همراهتان باشیم.



برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

09129158913 (واتساپ دفتر اروپا)



برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

لزوم افزایش خلاقیت و نوآوری در کسب و کار برای ثبت شرکت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ