Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

قابل توجه متقاضیان اقامت لهستان حقوق‌ها افزایش یافت!

موارد بحث شده

یکی از مسائلی که قبل از اخذ اقامت لهستان یا هر کشور دیگر باید به آن توجه داشته باشید، این است که پس از ورود به این کشور باید به دنبال کاری برای خود باشید تا بتوانید یک زندگی متعادل و خوب را تجربه کنید. در صورتی به دنبال راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت لهستان هستید هم لازم است که افرادی را برای خود استخدام کنید و وقتی فردی به استخدام شما درآمد، لازم است به وی حقوق پرداخت کنید.

در این مطلب قصد داریم که به مسئله افزایش حقوق‌ها در لهستان اشاره کنیم تا در صورت ثبت شرکت در لهستان از این موضوع آگاهی داشته باشید و بتوانید برآورد خود را از میزان حقوق پرداختی به کارکنان انجام دهید.

مناسب بودن دستمزدها یکی از دلایل اشتیاق به اقامت لهستان

در جدیدترین پیش‌بینی‌های مراکز مالی و اعتباری جهان، میزان حقوق در لهستان‌ در سال‌های پیش رو افزایش خواهد یافت. قرار است که در سال جاری میلادی 7 درصد به حقوق‌های کارکنان در این کشور اضافه شود و به همین خاطر افراد زیادی قصد دارند اقامت لهستان را از طریق کار دریافت کنند. میانگین افزایش حقوق در اتحادیه اروپا 2.6 درصد است.

دستمزدها در لهستان از نظر متقاضیان ثبت شرکت لهستان هم مناسب است

یکی از مسائلی که از نظر متقاضیان اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت، مناسب است و آن‌ها را تشویق و ترغیب به راه اندازی کسب و کار در این کشور می‌کند، پایین بودن دستمزدها در این کشور است؛ زیرا حقوق در این کشور سه برابر کمتر از میانگین اتحادیه اروپاست و با این اوصاف، لهستان یکی از بهترین کشورهای اروپایی است که می‌توان در آن دست به ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار زد.

نرخ بیکاری در لهستان رو به کاهش است

یکی از دلایل مهمی که افراد مختلف را از سراسر جهان به سمت اقامت لهستان کشانده است، نرخ بیکاری پایین در این کشور است. وقتی نرخ بیکاری در یک کشور پایین باشد، سطح زندگی هم در آن کشور بهتر می‌شود و افراد از آسایش بیشتری برخوردار خواهند شد.

بازار لهستان نیاز مبرمی به کارکنان و افراد حرفه‌ای دارد. نرخ بیکاری در این کشور در سال 2019، 2.9 درصد اعلام شده است که از نظر اقتصادی یک عدد بسیار ایده‌آل به حساب می‌آید.

رشد تولید ناخالص داخلی در لهستان کمتر شده است

یکی از مسائل مهم اقتصادی برای هر کشور، میزان تولید ناخالص داخلی است. این عدد در اتحادیه اروپا به 1.9 درصد رسیده است. شک و تردید جهانی، تنش‌ها در تجارت بین‌المللی و بالا رفتن قیمت نفت روی تولید ناخالص داخلی در اروپا تأثیر گذاشته است. پیش‌بینی شده است که تولید ناخالص داخلی در لهستان در سال 2019 به 3.7 درصد کاهش یابد.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

قابل توجه متقاضیان اقامت لهستان حقوق‌ها افزایش یافت!
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ