Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

در ثبت شرکت اروپا دقت کنید!

موارد بحث شده

برای اینکه شخصی بتواند مراحل ثبت شرکت اروپا را با موفقیت طی کند و در کسب و کار خود به موفقیت و ثروت زیادی دست یابد، کار خود را به سودآوری برساند و از این طریق شایستگی خود را برای اخذ اقامت اروپا را ثابت کند، باید نسبت به برخی مسائل و جزئیات آگاهی داشته باشد.

در قاره سبز یک سری اداب و رسومی وجود دارد که ممکن است در کشورهای دیگری، آن آداب و رسوم رعایت نشود. فقط به فکر ثبت شرکت اروپا نباشید، بلکه باید با یک سری چالش روبرو شوید تا بتوانید به رشد برسید و کسب و کار خود را در اروپا تثبیت کنید. به همین خاطر هم عنوان این مطلب به این صورت انتخاب شده است.

برای ثبت شرکت اروپا، وعده‌های غذایی را جدی بگیرید!

در اروپا بسیاری از تصمیمات و امور مهم در هنگام خوردن غذا گرفته می‌شود و به همین خاطر ممکن است صرف غذا کمی بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید، طول بکشد. برای اقامت اروپا هم به این مسئله مهم توجه کنید؛ چون برخی از افراد هیچ علاقه‌ای به طول دادن وعده‌های غذایی ندارند.

زمان در اروپا، واقعا طلاست

یکی از موارد و مسائلی که باید برای ثبت شرکت اروپا، تمام توجه خود را به آن معطوف کنید، زمان است. وقت‌ شناسی برای جلب نظر مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین اروپایی‌ها تمایل دارند که زمان زیادی را صرف تجزیه و تحلیل ایده‌ها کنند و معتقد هستند که بحث و تبادل نظر می‌تواند بهترین نتایج را به همراه داشته باشد. در صورتی که خواستار اقامت اروپا هستید و سر موقع کارهایتان را انجام نمی‌دهید، بهتر است از ثبت شرکت اروپا صرف نظر کنید.

اطلاعات و آگاهی شما مهم است

افراد اروپایی ارزش شما را از روی میزان آگاهی شما از وقایع دوربرتان متوجه می‌شوند. فردی که می‌خواهد با موفقیت ثبت شرکت اروپا را انجام دهد و در زمینه‌های کاری خود موفق باشد، باید بتواند در مورد مسائل روز بحث و تبادل نظر کند و بداند که در روزهای سال چه اتفاقاتی می‌افتد.

مسئله اطلاعات و آگاهی برای فروشندگان از اهمیت بیشتری برخوردار است و در صورتی که بتوانند برای روزهای سال برنامه ریزی کنند، می‌توانند  در هر مناسب، کالای روز را عرضه کنند و مشتریان بیشتری را جلب و جذب نمایند. یکی از مسائل مهم برای اقامت اروپا، اطلاع از مناسب‌ها و رویدادهای تاریخی این کشورهاست.

مسئله لباس پوشیدن

به گونه‌ای لباس نپوشید که بخواهید خودنمایی کنید. از رنگ‌های خنثی یا تیره استفاده کنید و سعی کنید کمتر از تجهیزات آویختنی بیهوده استفاده نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت اروپا با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

در ثبت شرکت اروپا دقت کنید!
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ