Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

حمل و نقل آسان در لهستان دلایلی برای اخذ اقامت اروپا

موارد بحث شده

یکی از دلایل مهم و اساسی برای اخذ اقامت اروپا، خصوصیات و مزایای کشورهایی است که در این قاره قرار گرفته است. کشور لهستان، یکی از خاص‌ترین کشورهای اروپا از نظر حمل و نقل است. در مقاله «زندگی در لهستان با اخذ اقامت اروپا» به این نکته اشاره کردیم که حمل و نقل عمومی در این کشور به کمال خود در دوران فعلی رسیده است و هر روز هم بهتر از قبل می‌شود. در این مقاله هم به حمل و نقل در کشور لهستان اشاره می‌کنیم و از آن به عنوان یکی از مزایایی یاد می‌کنیم که متقاضیان اخذ اقامت اروپا با سکونت در این کشور به آن خواهند رسید.

مترو؛ متداول‌ترین و محبوب‌ترین انتخاب برای حمل و نقل در لهستان

اگر بخواهید در لهستان گردش کنید یا بخواهید برای انجام امور اداری از منزل خارج شوید یا در شرکت یا محل کار خود حاضر شوید انواع و اقسام روش‌های حمل و نقل پیش روی شماست. یکی از بهترین و مرسوم‌ترین روش‌های حمل و نقل در لهستان مترو است. اگر قصد دارید اقامت لهستان را دریافت کنید، نگران رفت‌ و آمد خود نباشید مترو هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهد که به مقصد نرسید.

در لهستان بیش از 190000 کیلومتر توسط مترو در نور دیده می‌شود و یک شبکه گسترده ریلی در این کشور وجود دارد.

اتوبوس، گزینه مناسب برای شهرهای کوچک و روستاها

اگر به دنبال اخذ اقامت لهستان هستید و می‌خواهید برای همیشه در این کشور زندگی کنید، باید با روش‌های رفت و آمد در بخش‌های مختلف این کشور آشنا باشید اگر می‌خواهید برای تفریح و گردش به روستاهای لهستان بروید، بهترین گزینه استفاده از اتوبوس است. اکثر روستا و دهکده‌های لهستان مجهز به اتوبوس است.

اقامت اروپا و زندگی در دنیای ماشینی

یکی از مزایای اقامت اروپا و سکونت در لهستان سیستم ماشینی آن است. سیستم‌های ماشینی، به زندگی نظم می‌بخشند. همه چیز با مدیریت زمان پیش می‌رود. عدالت در مراکز مختلف رعایت می‌شود، به رفاه اجتماعی کمک می‌کند. امکان برنامه‌ریزی و رسیدن به هر کار را فراهم می‌کند ولی این زندگی ماشینی معایبی هم دارد.

یکی از معایب زندگی ماشینی، انزوا و کاهش روابط انسانی است و کاهش روابط انسانی مقدمه‌ای برای بسیاری از بیماری‌های روانی است. در صورتی که موفق به اخذ اقامت لهستان و زندگی در این کشور شدید. سعی کنید که تعادل بین زندگی ماشینی و انسانی را حفظ کنید.

این حفظ تعادل به بهبود وضعیت روانی شما کمک می‌کند و به علاوه می‌توانید دوستان بهتری هم پیدا کنید و با فضای لهستان و زبان این کشور آشنا خواهید شد.

مرکز ما می‌تواند اطلاعات جامعی در زمینه اخذ اقامت لهستان به شما ارائه دهد. کافی است با ما تماس بگیرید. این تماس سرآغاز اخذ اقامت اروپا و رسیدن به نقطه دلخواه خواهد بود.

 

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

حمل و نقل آسان در لهستان دلایلی برای اخذ اقامت اروپا
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ