Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

حقایق مهم و کلیدی در رابطه با ثبت شرکت اسلواکی

موارد بحث شده

ثبت شرکت اسلواکی در چند سال گذشته با استقبال زیادی روبرو بوده است. کارآفرینان و سرمایه‌گذاران می‌توانند پس از  ثبت شرکت اسلواکی ، وارد فرآیند اخذ اقامت اسلواکی شوند. موفقیت در کشور اسلواکی نیازمند آن است که یک کارآفرین اطلاعات کافی را در مورد اصول اساسی موجود در این کشور به دست آورده باشد تا بهترین راه را بر اساس این اصول برای کسب و کار خود برنامه‌ریزی کند.

حقایق و اطلاعات مهم در مورد  ثبت شرکت اسلواکی

1. بازار بزرگ داخلی اسلواکی

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کشور اسلواکی این است که بازار داخلی بزرگی دارد. این کشور با 5.4 میلیون نفر جمعیت و 49035 کیلومتر مربع مساحت یکی از بهترین بازارهای اروپا محسوب می‌شود.

این کشور از سال 2004 تاکنون عضو رسمی اتحادیه اروپا بوده است و به همین خاطر ارز یورو را به عنوان ارز رسمی خود پذیرفته است. در نتیجه برای خرید و فروش کالا در این کشور نیازی به ارز داخلی این کشور نخواهید داشت و یورو می‌تواند کار شما را راه بیندازد.

2. یکی از بهترین کشورهای اروپایی از نظر ایجاد مشاغل جدید

اسلواکی یکی از بهترین کشورهای اروپایی از نظر ایجاد مشاغل جدید است. با افزایش تقاضای کارافرینان و سرمایه‌گذاران خارجی برای ثبت شرکت اسلواکی تعداد مشاغل جدید در این کشور افزایش یافت. در حال حاضر اسلواکی دارای بهترین و نوآورترین استاتراپ‌ها و مشاغل اروپا به حساب می‌آید.

3. تولید ناخالص داخلی شگفت ‌انگیز اسلواکی

اگر نگاهی به آمار سال 2016 در اسلواکی بیندازیم متوجه خواهیم شد که اسلواکی تا چه حد از نظر اقتصادی پیشرفت داشته است. رشد سالانه تولید ناخالص داخلی اسلواکی در سال 2016 حدود 3.2 درصد ارزیابی شده است. این در حالی است که این عدد در همان سال برای منطقه یورو 1.8 درصد و برای انگلستان نیز 1.8 درصد برآورد شده است.

4. برخورداری از زمین‌ها و دفاتر مناسب برای انجام امور تجاری و صنعتی

یکی از مهم‌ترین مزایای ثبت شرکت اسلواکی این است که بسترها و امکانات لازم برای رشد و پیشرفت و انجام امور اقتصادی در این کشور فراهم شده است. اسلواکی زمین‌ها و دفاتر زیادی دارد که می‌توان از آن‌ها برای کارهای صنعتی و تجاری استفاده کرد.

در صورتی که تمایل به  ثبت شرکت اسلواکی دارید و قصد دارید اقامت اسلواکی را دریافت کنید، کافی است با شماره‌هایی که در سایت قرار گرفته است تماس بگیرید و از مشاوره بهترین متخصصان در زمینه راه اندازی بیزنس در اسلواکی بهره‌مند شوید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

 

 

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

حقایق مهم و کلیدی در رابطه با ثبت شرکت اسلواکی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ