Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اسلواکی در قلب استارتاپ‌های جهان

موارد بحث شده

افرادی که متقاضی ثبت شرکت اسلواکی هستند و می‌خواهند شرکت خود را در پایتخت این کشور یعنی براتیسلاوا تأسیس باید نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشند که این شهر یکی از استارتاپ‌خیزترین شهرهای جهان است و کسب وکارهای نوپای زیادی را در خود جای داده است. از این رو بسیاری از متقاضیان به خاطر خصوصیات این شهر، خواستار دریافت اقامت اسلواکی هستند.

 براتیسلاوا؛ قلب استارتاپ‌های جهان

اسلواکی و به خصوص پایتخت آن، براتیسلاوا، یکی از بهترین کشورهای جهان برای ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کارهای نوپا است. دولت این کشور برای ایده‌های خلاق و نوآوری جایگاه والایی قائل است و مجوزهای ثبت شرکت اسلواکی را به راحتی برای این ایده‌ها صادر می‌کند. در صورتی که بتوانید بدرخشید، مطمئن باشید که پس از مدتی اقامت اسلواکی را هم به راحتی دریافت خواهید کرد.

ثبت شرکت اسلواکی؛ فرصتی عالی برای کارآفرینان

امروزه کارآفرینی به مفهومی متعالی و برتر در اسلواکی تبدیل شده است و در صورتی که یک فرد کارآفرین بخواهد ثبت شرکت اسلواکی را انجام دهد، در کنار اخذ مجوزها، می‌تواند از حمایت‌های دولتی هم برخوردار شود که در مطلبی دیگر به حمایت‌های دولتی برای متقاضیان ثبت شرکت اسلواکی اشاره خواهیم کرد.

نگرش دولت و ملت اسلواکی نسبت به استارتاپ‌ها و کارآفرینی در سال‌های گذشته به شدت تغییر کرده است و دولت این کشور بر این باور است که ثبت شرکت اسلواکی حتی برای کسب و کارهای کوچک هم می‌تواند به اقتصاد این کشور کمک کند.

بازار اسلواکی، بسیار جوان است                        

با توجه به اینکه بازار اسلواکی واقعا جوان است و هر ساله تغییرات زیادی در آن اتفاق می‌افتد، بهترین فضایی است که کسب و کارهای نوپا می‌توانند در آن وارد شوند و پس از مدتی تلاش و کوشش به شکوفایی برسند. دولت اسلواکی یکی از معدود دولت‌هایی است که به نوآوری اهمیت فراوان می‌دهد و برای آن ارزش قائل است.

با ثبت شرکت اسلواکی در حوزه‌های روز دنیا، می‌توانید موفقیت‌های زیادی کسب کنید و به یک شرکت با بهره‌وری بالا تبدیل شوید. با بالاترین بهره‌وری، سودآوری هم بیشتر خواهد شد و سودآوری زمینه اقامت اسلواکی به صورت دائم را فراهم می‌کند.

مسابقات استارتاپی در اسلواکی

هر سال در اسلواکی مسابقاتی تحت عنوان “Startup Awards” برگزار می‌شود که شرکت‌های نوپا ئر آن شرکت می‌کنند و 50000 دلار به برنده این دوره از مسابقات اهدا می‌گردد. شما نیز می‌توانید شرکت خود را ثبت کنید، اقامت اسلواکی را بگیرید و از زندگی و کار در این کشور لذت ببرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اسلواکی در قلب استارتاپ‌های جهان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ