Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت لهستان و ورود به عرصه دارو (فرنچایز)

موارد بحث شده

فرض کنید که فردی قصد دارد وارد فرآیند ثبت شرکت لهستان شود و بخواهد کسب و کاری در حوزه دارو راه اندازی کند. اولین کاری که این فرد باید انجام دهد این است که رقبای خود را ارزیابی کند تا بداند که پس از ثبت شرکت لهستان چقدر تلاش نیاز دارد تا بتواند محصولات خود را به فروش برساند. او برای دائمی کردن اقامت لهستان باید بتواند کسب و کاری پایدار و بادوام تشکیل دهد. در نتیجه باید قبل از هر چیز به فکر دوام و سودآوری کسب و کار خود باشد.

بررسی رقبا در صنعت دارو قبل از ثبت شرکت لهستان

لهستان تا چند سال اینده به عنوان قطب دارو در اتحادیه اروپا شناخته می‌شود و به همین خاطر برندهای سرشناس و مورد اعتماد در صنعت داروی این کشور فعالیت دارند و به همین خاطر شانس موفقیت برندسازی در عرصه دارو در بازه زمانی کوتاه چندان بالا نیست. موفقیت در برندسازی نیاز به مقاومت و صبر دارد. در نتیجه بهترین روش برای ثبت شرکت لهستان در زمینه دارو، فرنچایز محسوب می‌شود.

فرنچایز؛ بهترین روش برای ورود به صنعت دارو

در روش فرنچایز کارآفرین با کمک مشاوران و متخصصان گوناگون وارد مذاکره با یک برند بین‌المللی معروف و شناخته‌شده می‌شود. این کارآفرین در ازای پرداخت یک مبلغ مشخص، نمایندگی این برند معروف را می‌گیرد و با نام این برند در لهستان شروع به فعالیت می‌کند.

در ازای این مبلغ، برند اصلی داروهای معتبر و باکیفیت خود را با قیمتی مناسب و منطقی در اختیار نمایندگی می‌گذارد و کلیه آموزش‌های لازم را در اختیار آنان قرار می‌دهد. همچنین نمایندگی باید درصد مشخصی از سود خود را در بازه‌های زمانی مشخص (ماهانه) در اختیار برند اصلی قرار دهد.

حضور مشاوران و متخصصان، لازمه موفقیت در مذاکرات فرنچایز

یکی از اصلی‌ترین و مهمترین مسائلی که کارآفرین باید برای مذاکره با برند اصلی و عقد قرارداد با آن در نظر داشته باشد این است که تا حد امکان از بهترین مشاوران و متخصصان در زمینه فرنچایز کمک بگیرد. در ادامه قصد داریم موسسه‌ای را به شما معرفی کنیم که بهترین متخصصان حوزه فرنچایز در آن مشغول فعالیت هستند و می‌توانند برای ثبت شرکت لهستان از طریق فرنچایز در کنار شما باشند.

یورو اقامت؛ جایگاه بهترین متخصصان حوزه فرنچایز

موسسه یورو اقامت یکی از بهترین موسساتی است که در زمینه ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان از طریق فرنچایز فعالیت دارد. در صورتی که قصد دارید بیزنس داروی خود را در لهستان راه اندازی کنید، کافی است از طریق شماره‌های موجود در سایت با این مشاوران تماس بگیرید تا تمامی سوالات و ابهام‌های خود را با این متخصصان در میان بگذارید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت لهستان و ورود به عرصه دارو (فرنچایز)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ