Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

بازاریابی پس از ثبت شرکت لهستان در سال 2020 (2)

موارد بحث شده

بازاریابی پس از ثبت شرکت لهستان در سال 2020 (2)

در مقاله « بازاریابی پس از ثبت شرکت لهستان در سال 2020 (1) » چند استراتژی بازاریابی مهم عنوان کردیم که هر کدام از آن‌ها می‌تواند در سال 2020 سرعت رشد و پیشرفت کسب و کار شما را بیشتر کند و از مشکلات آن بکاهد. در ادامه این مطلب تصمیم داریم چند استراتژی کاری دیگر عنوان کنیم که بکار بستن هر کدام از این استراتژی‌ها می‌تواند شما را به دائمی کردن اقامت لهستان یک گام نزدیک‌‎تر کند.

پس از ثبت شرکت لهستان از کلیه ابزارها و فضاهای موجود استفاده کنید

وقتی شرکت خود را در لهستان راه اندازی کنید، بررسی کنید که این کشور چه فضاهایی برای رشد و پیشرفت در اختیار شما قرار داده است. بررسی کنید که چه ابزارهایی در اختیار شما قرار دارد. آیا امکان رشد و پیشرفت با این ابزارها برای شما فراهم شده است؟ سعی کنید از هر ابزاری استفاده کنید تا بتواند محصولات و خدمات خود را معرفی کنید.

گاهی نمایشگاه‌هایی برگزار می‌شود که با شرکت در آن‌ها می‌تواند کسب و کار خود را معروف کنید. پس درنگ نکنید و در مورد کلیه ابزارها و فضاهای رشد موجود در لهستان تحقیق کنید.

بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار را جدی بگیرید

یکی از نکات مهم در زمینه استراتژی بازاریابی در سال 2020 این است که از افراد تأثیرگذار برای رشد و پیشرفت کسب و کار خودتان استفاده کنید. این افراد در شبکه‌های اجتماعی معروف هستند و افراد زیادی در لهستان و خارج از آن، این افراد مشهور را دنبال می‌کنند. در صورتی که شما از این افراد برای تبلیغ کسب و کار خودتان استفاده کنید، می‌‎توانید خیلی راحت و آسان به موفقیت برسید.

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی از هر کاری مهم‌تر است

در استراتژی بازاریابی سال 2020 هیچ نکته‌ای بهتر از بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی نیست. این شبکه‌ها قدرت زیادی دارند و می‌توانند شما را به عنوان یک برند بین المللی معرفی کنید. در صورتی که حضوری فعال در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید خیلی سریع موفق می‌شوید و مشتریانی از تمام جهان به سمت خودتان خواهید کشید.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه استراتژی بازاریابی در سال 2020 کافی است « بازاریابی پس از ثبت شرکت لهستان در سال 2020 (3) » را مطالعه کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان کافی است با شماره‌های مندرج در سایت تماس بگیرید تا اطلاعات کامل در اختیارتان قرار داده شود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بازاریابی پس از ثبت شرکت لهستان در سال 2020 (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ