مشتریان ما چه کسانی هستند؟

ما با صاحبان موفق کسب و کار در ایران و یا افراد دارای توانایی مالی نقد برای خرید بیزنس در خارج از کشور کار می کنیم. حداقل قیمت خدمات ما 6000 یورو می باشد.

صاحبان کسب و کار

صاحبان کسب و کار فارسی زبان که سابقه مدیریت موفق شرکت در کشور خویش را داشته و الان به دنبال استفاده از فرصت های ناشی از راه اندازی شرکت یا حرید کسب و کار مشاله با کار خود در کشور اروپایی برای دسترسی بهتر به تامین کننده، مشتری، خدمات بانکی و اخذ اقامت و شهروندی هستند. اصناف تجار، پزشکان موفق، وارد کنندگان و صادر کنندگان جز این دسته هستند.

سرمایه گذاران

افرادی که با داشتن سرمایه به دنبال مزایای زندگی راحت، راه اندازی و خرید کسب و کاری سود ده در کشوری پیشرفته می باشند. حداقل توانایی سرمایه گذاری 500 هزار دلاری دارند.

Search
Close this search box.

بازاریابی پس از ثبت شرکت لهستان در سال 2020 (2)

اشتراک گذاری:

بازاریابی پس از ثبت شرکت لهستان در سال 2020 (2)، باتیس هلدینگ

بازاریابی پس از ثبت شرکت لهستان در سال 2020 (2)

اهمیت بازاریابی پس از ثبت شرکت لهستان

بازاریابی پس از ثبت شرکت لهستان در سال 2020 یک موضوع بسیار مهم است. ثبت شرکت در لهستان می‌تواند یک گام بزرگ در توسعه کسب و کار شما باشد، اما بدون یک استراتژی بازاریابی مناسب، نمی‌توانید به موفقیت برسید. در این مقاله، چند استراتژی بازاریابی مهم را عنوان می‌کنیم که می‌تواند در سال 2020 سرعت رشد و پیشرفت کسب و کار شما را بیشتر کند و از مشکلات آن بکاهد.

استفاده از کلیه ابزارها و فضاهای موجود

وقتی شرکت خود را در لهستان راه اندازی کنید، بررسی کنید که این کشور چه فضاهایی برای رشد و پیشرفت در اختیار شما قرار داده است. بررسی کنید که چه ابزارهایی در اختیار شما قرار دارد. آیا امکان رشد و پیشرفت با این ابزارها برای شما فراهم شده است؟ سعی کنید از هر ابزاری استفاده کنید تا بتواند محصولات و خدمات خود را معرفی کنید.

نمایشگاه‌ها و رویدادها

گاهی نمایشگاه‌هایی برگزار می‌شود که با شرکت در آن‌ها می‌تواند کسب و کار خود را معروف کنید. پس درنگ نکنید و در مورد کلیه ابزارها و فضاهای رشد موجود در لهستان تحقیق کنید.

بازاریابی از طریق افراد تأثیرگذار

یکی از نکات مهم در زمینه استراتژی بازاریابی در سال 2020 این است که از افراد تأثیرگذار برای رشد و پیشرفت کسب و کار خودتان استفاده کنید. این افراد در شبکه‌های اجتماعی معروف هستند و افراد زیادی در لهستان و خارج از آن، این افراد مشهور را دنبال می‌کنند. در صورتی که شما از این افراد برای تبلیغ کسب و کار خودتان استفاده کنید، می‌‎توانید خیلی راحت و آسان به موفقیت برسید.

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

در استراتژی بازاریابی سال 2020 هیچ نکته‌ای بهتر از بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی نیست. این شبکه‌ها قدرت زیادی دارند و می‌توانند شما را به عنوان یک برند بین المللی معرفی کنید. در صورتی که حضوری فعال در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید خیلی سریع موفق می‌شوید و مشتریانی از تمام جهان به سمت خودتان خواهید کشید.

نتیجه‌گیری

بازاریابی پس از ثبت شرکت لهستان در سال 2020 یک موضوع بسیار مهم است. با استفاده از استراتژی‌های بازاریابی مناسب می‌توانید به موفقیت برسید. در این مقاله، چند استراتژی بازاریابی مهم را عنوان کردیم که می‌تواند در سال 2020 سرعت رشد و پیشرفت کسب و کار شما را بیشتر کند و از مشکلات آن بکاهد. برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. شماره واتساپ اروپا : 09129158913.

دریافت مشاوره تکمیلی

اشتراک گذاری:

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

بازاریابی پس از ثبت شرکت لهستان در سال 2020 (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ