Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

معایب ثبت شرکت قطر و سرمایه‌گذاری در این کشور

موارد بحث شده

برخی از کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که قصد دارند وارد فرآیند ثبت شرکت قطر شوند، اطلاعات کامل و جامعی از وضعیت این کشور ندارند. در صورتی که می‌خواهید پس از راه اندازی شرکت در قطر، اقامت قطر را بگیرید و در این کشور زندگی کنید، باید با آگاهی و درایت کامل این کار را انجام دهید. در مقاله «مزایای ثبت شرکت قطر و سرمایه‌گذاری در این کشور» به چند مورد از مزایای این کشور اشاره شد.

اکنون زمان آن فرارسیده است که از معایب کشور قطر نیز سخن به میان آید.

محدودیت منزل مسکونی در قطر

یکی از معایب قطر، محدودیت منازل مسکونی در این کشور است. اکثر منازل در این کشور، اجاره‌بهای سنگینی دارند؛ زیرا لوکس و شیک هستند. پیدا کردن منزل در این کشور ممکن است کمی سخت و ناامیدکننده باشد. اکثر مناطق محبوب و متداول، دارای لیست انتظار هستند و افراد زیادی ثبت نام کرده‌اند و امید دارند که روزی منزل مناسب برای آن‌ها پیدا شود.

تابستان گرم را در خانه بگذرانید

قطر، تابستان گرم و طاقت‌فرسایی دارد و هر جنبنده‌ای در حرارت این کشور هلاک می‌شود. از طرفی پیدا کردن رویدادهایی که بتوان در تابستان در آن شرکت کرد، بسیار سخت و دشوار است. در صورتی که قصد اخذ اقامت قطر را دارید، باید بدانید که این کشور در فصل تابستان به شهر ارواح می‌ماند که گویی هیچ‌کس در آن زندگی نمی‌کند.

پی از اخذ اقامت قطر، پیاده‌روی را فراموش کنید

طراحی فضای شهری دوحه، پایتخت قطر، به گونه‌ای است که هیچ فضایی برای پیاده‌روی در آن در نظر گرفته نشده است. خارجی‌ها و مردم قطر مجبور هستند برای بیرون رفتن، از خودرو استفاده کنند.

حمل و نقل عمومی در قطر بسیار محدود است

یکی از شرایط کشور قطر این است که حمل و نقل عمومی در آن بسیار محدود است و در صورتی که قصد ثبت شرکت قطر را دارید، باید برای کارکنان خود سرویس ایاب و ذهاب تهیه کنید و یا در هنگام مصاحبه از آن‌ها در مورد داشتن یا نداشتن اتومبیل شخصی سوال کنید.

فرهنگ کسب و کار در این کشور، سر و سامانی ندارد

مردم قطر در مورد کار و فعالیت اقتصادی چندان سخت‌گیر نیستند و بیشتر از استراحت در محیط کار  و خوشگذرانی لذت می‌برند. کارها در این کشور به سرعت انجام نمی‌شود. کار روزانه در این کشور معمولا از 7 صبح تا 3 بعد از ظهر انجام می‌شود. بسیاری از اداره‌‎های دولتی در ساعت 1 بعد از ظهر تعطیل می‌شود. بهترین کار این است که هنگام صبح، تمام کارهای خود را انجام دهید.

ثبت شرکت قطر در یورو اقامت

در صورتی که قصد ثبت شرکت قطر را دارید و می‌خواهید در این کشور سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید از تجربیات و معلومات مشاوران یورو اقامت استفاده کنید. متخصصان یورو اقامت می‌تواند با کمترین هزینه و زمان، شما را به مقصدتان برسانند. کافی است از طریق شماره‌های موجود در سایت با این کشور تماس بگیرید.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

معایب ثبت شرکت قطر و سرمایه‌گذاری در این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ