Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اخذ اقامت عمان از طریق کار

موارد بحث شده

امروزه شاهد گام‌های سریع و پرتکاپوی عمان به سوی تبدیل شدن به یک کشور بزرگ و صنعتی هستیم. یکی از روش‌هایی که مردم دنیا به دنبال اخذ اقامت عمان هستند، اقدام از طریق کار و فعالیت‌های اقتصادی است. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این کشور نیاز به نیروی کار است. همچنین می‌توانید با ثبت شرکت در عمان جهت اخذ اقامت این کشور اقدام کنید.

دلارهای نفتی عمان برای اشتغال‌زایی صرف می‌شود

یکی از مهم‌ترین خصیصه‌های دولت عمان این است که از دیرباز به دنبال صلح و ثبات در منطقه بوده است و دلارهای نفتی خود را در زمینه توسعه زیرساخت‌ها و اشتغال‌زایی به کار می‌بندد. این کار باعث شده است که هم برای شهروندان عمان و هم برای افرادی که از طریق اخذ اقامت عمان وارد این کشور می‌شوند، موقعیت شغلی فراهم شود.

آمارها و مطالعات نشان می‌دهد که بیش از 25 درصد جمعیت عمان را مهاجران و افراد خارجی تشکیل می‌دهد. متقاضیان اقامت عمان با دو انگیزه برای مهاجرت به این کشور درخواست می‌دهند:

  • حقوق منصفانه و خوب؛
  • مالیات ناچیز دولت این کشور؛
  • آرامش و صلح در کشور؛
  • رفتاری مناسب با افراد خارجی.

بهترین حوزه‌ها برای کار در عمان

کشور عمان در حال حاضر رشته‌های مختلف را در کشور خود توسعه می‌دهد ولی یک سری از حوزه‌های کاری، وضعیت بهتری نسبت به بقیه دارند که در زیر به آن‌ها اشاره شده است و می‌توانید با کار در یکی از این حوزه‌ها، به راحتی اقامت عمان را دریافت کنید:

  • نفت، گاز و پتروشیمی
  • آموزش
  • پزشکی
  • ساختمان‌سازی
  • فناوری اطلاعات، مشاغل مهندسی
  • افرادی که در زمینه تدریس زبان مهارت دارند

اول پیدا کردن کار، سپس اخذ اقامت عمان

یکی از مهم‌ترین نکاتی که متقاضیان اخذ اقامت عمان از طریق کار باید به آن توجه داشته باشند، این است که باید در درجه اول کار خود را در این کشور پیدا کنند. یک فرد خارجی باید قبل از ورود به عمان از طریق یک شرکت خارجی پیشنهاد کاری داشته باشد. استخدام افراد به صورت قراردادی انجام می‌شود.

فرهنگ کاری در کشور عمان

در صورتی که قصد دارید در عمان کار کنید، باید بدانید که این کشور به افراد ماهر نیاز دارد که بتوانند تخصص و تبحر خود را نشان دهند و به عنوان یک فرد زبره و ماهر فعالیت کنند. کارفرماهای عمانی برای کار صادقانه، تلاش بی‌وقفه، تواضع و فروتنی ارزش زیادی قائل هستند.

انتظار عمانی‌ها این است که کارگران تمام تلاش خود را ببندند تا بتوانند پیشرفت خوبی در کار ایجاد کنند. همچنین لازم به ذکر است که پیدا کردن موقعیت شغلی برای یک بانوی خارجی مشکل باشد؛ زیرا نگاه سنتی و متعصبانه نسبت به بانوان هنوز در این کشور حکمفرماست.

در صورتی که قصد اخذ اقامت یا ثبت شرکت در عمان را دارید، می‌توانید با ما تماس بگیرید. متخصصان ما در یورو اقامت مشتاق کمک و ارائه راهنمایی به شما هستند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اخذ اقامت عمان از طریق کار
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ