Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

با چه انگیزه‌ای وارد فرآیند ثبت شرکت قطر شوم؟ (1)

موارد بحث شده

یکی از خصوصیاتی که کشور قطر را به کشور محبوب کارآفرینان و سرمایه‌گذاران تبدیل کرده، آغوش باز این کشور برای راه اندازی کسب و کار و کارآفرینی است. از این رو امروز می‌بینیم که ثبت شرکت قطر، طرفداران زیادی در بین بسیاری از فعالان اقتصادی دارد. یکی از بزرگ‌ترین مزایای قطر برای سرمایه‌گذاران امکان اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت است.

در این مقاله قصد داریم، مسائلی را بیان کنیم که می‌تواند به انگیزه کارآفرینان برای راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت قطر تبدیل شود.

امکان خرید سهام شرکت‌های قطری برای سرمایه‌گذاران وجود دارد

برخی از کارآفرینان تمایل دارند که در کنار ثبت شرکت قطر، بتوانند سهام شرکت‌های پردرآمد را خریداری کنند و از مزایا و سود این شرکت بهره‌مند شوند. کشور قطر این حق را به سرمایه‌گذاران می‌دهد که سهام شرکت‌های پردرآمد و پرسود قطری را خریداری کنند.

امکان خرید منزل مسکونی و مالکیت 100 درصدی آن

یکی از مسائلی که برای بسیاری از سرمایه‎‌گذاران و کارآفرینان اهمیت دارد، امکان خرید منزل مسکونی و مالکیت محضری و رسمی آن به صورت کامل است. کارآفرینان و سرمایه‌گذاران این امکان را دارند که پس از اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت، منزل مورد علاقه خود را خریداری نمایند و از زندگی در آن لذت ببرند.

بهره‌مندی کامل از خدمات بانکی و بیمه

یکی از مزایای قطر این است که استفاده از خدمات بانکی و بیمه را برای تمامی افراد فراهم کرده است. در صورتی که فردی دست به ثبت شرکت قطر بزند، به راحتی می‌تواند خود، خانواده، شرکت و نیروی انسانی تحت امر خودش را بیمه کند. همچنین انمکان افتتاح حساب و برخورداری از تمامی خدمات بانکی برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاری وجود دارد.

عدم وجود عوارض گمرکی برای واردات و صادرات

یکی از مواردی که قطر را به بهترین کشور برای ثبت شرکت و کسب و کار تبدیل می‌کند، آن است که هیچ‌گونه عوارض گمرکی برای واردات و صادرات ماشین‌آلات، تجهیزات، قطعات یدکی، محصولات، مواد اولیه و خدمات دریافت نمی‌شود.

امکان بکارگیری نیروی انسانی خارجی پس از ثبت شرکت قطر

قطر این امکان را فراهم کرده است که مدیران و کارآفرینان بتوانند پس از ثبت شرکت قطر، نیروی انسانی مورد نیاز خود را از کشورهای خارجی به قطر دعوت کنند.

در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با مزایای ثبت شرکت و اخذ اقامت قطر از طریق ثبت شرکت کسب کنید می‌توانید مقاله «با چه انگیزه‌ای وارد فرآیند ثبت شرکت قطر وارد شوم؟ (2)» را مطالعه کنید یا با شماره‌های تماس موجود  در سایت تماس بگیرید و با مشاوران یورو اقامت در این زمینه صحبت کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

با چه انگیزه‌ای وارد فرآیند ثبت شرکت قطر شوم؟ (1)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ