Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت قطر و اخذ نمایندگی در زمینه رستوران (فرنچایز)

موارد بحث شده

ثبت شرکت قطر و راه اندازی کسب و کار از طریق روش فرنچایز، یکی از بهترین و مطمئن‌ترین روش‌ها برای رسیدن به ثروت است. همچنین امکان اخذ اقامت قطر با این روش وجود دارد. در مقاله « ثبت شرکت قطر از طریق روش فرنچایز» به مزایا و خوبی‌های روش فرنچایز به صورت نسبتاً کاملی اشاره شد. در این مقاله تمایل داریم کمی ریزتر و دقیق‌تر به ماجرا نگاه کنیم و یک ایده عالی به شما ارائه دهیم.

در صورتی که علاقه دارید کسب و کار خود را در قطر راه اندازی کنید و برایتان کمی مبهم است که الآن روش فرنچایز در چه زمینه‌ای در قطر جواب می‌دهد، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. ایده ناب موسسه یورو اقامت می‌تواند طعم موفقیت را به شما بچشاند.

ثبت شرکت قطر و راه اندازی رستوران

یکی از بهترین کسب و کارهایی که اکنون در قطر می‌‎تواند موفق شود، رستوران است. داشتن یک رستوران شیک و مجلل، می‌تواند محیطی برای رسیدن به آرامش و همچنین قرارهای مهم کاری باشد. درآمد حاصل از کسب و کار رستوران باورنکردنی است.

همان‌طور که می‌دانید مدتی طول می‌کشد تا رستوران شما پا بگیرد و توسط عموم مردم شناخته شود. پس از شناخته شدن باید به شما اعتماد کنند و شما را انتخاب نمایند. موسسه یورو اقامت راهی سراغ دارد که به شما کمک می‌کند ره صدساله را یک‌شبه طی کنید. این ایده در ادامه مطلب مطرح شده است.

ثبت شرکت قطر و راه اندازی رستوران از روش فرنچایز

در روش فرنچایز در واقع شما نمانیدگی یک رستوران معتبر دنیا را می‌‎گیرید و نشان برند را از خود صاحب برند دریافت می‌کنید. صاحب برند، دکور و تجهیزات لازم را برای شما فراهم می‌کند و در ازای آن ماهیانه درصدی از درآمد شما را دریافت می‌کند.

در این روش همه چیز آماده است. کافی نیروهای لازم را استخدام کنید و کار خود رابا قدرت تمام جلو ببرید و ثروت آفرینی کنید.

امکان اخذ اقامت قطر از طریق فرنچایز وجود دارد

فرنچایز یک روش کاملاً رسمی و مناسب برای راه اندازی شرکت و اخذ اقامت قطر است. در حال حاضر افراد زیادی به این روش اطمینان دارند و از آن استفاده می‌کنند. موسسه یورو اقامت در زمینه اخذ فرنچایز و همچنین اخذ اقامت فعالیت می‌کند و می‌تواند در تمامی مراحل راه اندازی کسب و کار و اقامت در کنار شما باشد. تجربه این شرکت، سرعت کار شما را چندین برابر خواهد کرد و می‌توانید در مدت زمانی باور نکردنی به اهداف خود جامه عمل بپوشانید.

تلفن را بردارید و با شماره‌های ما تماس بگیرید. ما منتظر دیدن شما در بهترین سطوح مالی و کاری هستیم.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت قطر و اخذ نمایندگی در زمینه رستوران (فرنچایز)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ