Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت قطر فرصتی تکرارنشدنی برای رستوران‌های سنتی

موارد بحث شده

ثبت شرکت قطر در صورتی که با درایت و هوشمندی و در یک زمینه پردرآمد و پرطرفدار انجام شود، می‌تواند شما را به تمام اهدافتان رهنمون شود. یکی از کوچک‌ترین مزایای ثبت شرکت در قطر، اخذ اقامت قطر است. پیش از این مقاله‌ای تحت عنوان « ثبت شرکت قطر و اخذ نمایندگی در زمینه رستوران (فرنچایز)» نوشته شد که می‌توانید آن را مطالعه کنید.

در این مقاله بیان شد که راه اندازی رستوران از طریق ثبت شرکت قطر یکی از بهترین راه‌های کارآفرینی و رسیدن به ثروت در قطر است. در مقاله کنونی قصد داریم یک پیشنهاد عالی به رستوران‌های ایرانی سنتی ارائه دهیم.

ثبت شرکت قطر و راه اندازی یک رستوران سنتی ایرانی

کارآفرینان و متخصصان ایرانی در صورت علاقه به فعالیت در حوزه رستوران، پیشنهادات ویژه و جذابی پیش رو دارند. یک رستوران شیک، لاکچری و جذاب سنتی از یک برند ایرانی معتبر و شناخته‌شده می‌تواند شما را به فردی موفق در قطر تبدیل کند.

تعداد ایرانیانی که در قطر زندگی می‌کنند، قابل توجه است و به همین خاطر با راه اندازی یک رستوران با غذاهای باکیفیت و محیط لذت‌بخش می‌تواند ایرانیان و خارجی‌های زیادی را به سمت رستوران شما جلب و جذب نماید.

کار را برای خودتان سخت نکنید، فرنچایز بهترین راه است

فرنچایز یکی از بهترین و ارزشمندترین راه‌ها برای ثبت شرکت قطر است. یک برند رستوران ایرانی سنتی باکیفیت و درجه یک پیدا کنید. ترجیحاً برندی که انتخاب می‌کنید باید توسط افراد زیادی شناخته شده باشد و از نظر کیفیت غذا و لاکچری بودن، کاملاً مطمئن و تضمین‌شده باشد.

کاری که باید انجام دهید این است که ساکنان قطر را از حضور خود در این کشور آگاه کنید. این کار از طریق روش‌های به‌روز و معتبر بازاریابی، میسر و شدنی است و سختی زیادی ندارد. بعد از راه اندازی رستوران موظف هستید که بر اساس قراردادی که با صاحب برند می‌بندید، درصد مشخصی از درآمد خود را به صاحبان برند پرداخت نمایید.

موسسه یورو اقامت؛ پیشگام در ثبت شرکت قطر از طریق فرنچایز

یکی از موسسات فعال در زمینه ثبت شرکت در کشور قطر، موسسه یورو اقامت است که سابقه خوب و درخشانی در این زمینه دارد و می‌تواند در تک‌تک مراحل ثبت شرکت و اخذ اقامت قطر در کنار شما باشد. در صورتی که قصد راه اندازی کسب و کار از طریق فرنچایز را دارید، با شماره‌هایی که در سایت یورو اقامت قرار دارد، تماس بگیرید و از مشاوران این موسسه تمامی سوالات خود را بپرسید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط  ثبت شرکت قطر با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت قطر فرصتی تکرارنشدنی برای رستوران‌های سنتی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ