Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت عمان و بهره‌مندی از مزایای دولت این کشور (2)

موارد بحث شده

در مقاله ثبت شرکت عمان و بهره‌مندی از مزایای دولت این کشور (1)» به مطالبی در رابطه با مزایای ثبت شرکت عمان و کارآفرینی در این کشور اشاره کردیم. این مزایا تمام‌شدنی نیست؛ زیرا دولت عمان اهمیت زیادی به سرمایه‌گذاران می‌دهد و در کنار امکان اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت، مزایای دیگری هم برای این افراد در نظر گرفته است.

اکنون قصد داریم که در این مطلب به چند مورد از مزایای دیگری که برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران عمانی در نظر گرفته شده است، اشاره کنیم.

دولت عمان پای اشتباهات خود ایستاده است

برخی از سرمایه‌گذاران و کارآفرینانی که به موسسه یورو اقامت مراجعه می‌کنند، اظهار می‌دارند که کشورهایی که در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرده‌اند، هیچ تعهدی در قبال زیان و ضرر مالی آن‌ها نداشته‌اند. برخی از سیاست‌هایی که دولت‌ها در پیش می‌گیرند می‌تواند به یک سرمایه‌گذار آسیب بزند و او را با مشکل روبرو سازد.

متخصصان یورو اقامت این نوید را به شما می‌دهند که دولت عمان در این زمینه راهکاری روشن و منطقی را در پیش گرفته است. در صورتی که فردی اقدام به ثبت شرکت عمان کند و در اثر سیاست‌های دولت عمان متحمل زیان و ضرر شود، دولت عمان این زیان را به وی پرداخت خواهد کرد. با این سیاست بسیاری از افرادی که اقدام به اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت کرده بودند، سرمایه‌های خود را در این کشور گسترش دادند و بسیاری از کارآفرینان خارجی به سوی این کشور روانه شدند.

ارائه انواع بیمه برای جلوگیری از خسارت‌ به کارآفرینان و سرمایه‌گذاران

در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت عمان شوید، ابتدا با یک شرکت بیمه معتبر در کشور مذکور صحبت کنید و بالاترین سطوح بیمه را دریافت کنید. دولت عمان این امکان را برای شما فراهم کرده است که از تمامی مزایای بیمه‌ای در این کشور بهره‌مند شوید و بتوانید خساراتی که به شرکتتان وارد می‌شود را جبران نمایید.

دولت عمان برای شرکت‌های صادراتی این امکان را فراهم کرده است که بتوانند با خاطری آسوده صادرات خود را انجام دهند و خود دولت، محموله این شرکت‌ها را بیمه خواهد کرد.

 ثبت شرکت عمان را به ما بسپارید

در صورتی که تصمیم ثبت شرکت یا اخذ اقامت کشور عمان را دارید، کافی است تلفن را بردارید و با شماره‌هایی که در سایت قرار دارد، تماس بگیرید تا مشاوران ما بتوانند به بهترین شکل ممکن شما را راهنمایی کنند. ما تا آخرین پله‌های موفقیت همراهتان خواهیم بود.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت عمان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت عمان و بهره‌مندی از مزایای دولت این کشور (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ