Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اسلواکی و فعالیت در زمینه آب و فاضلاب

موارد بحث شده

ثبت شرکت اسلواکی در زمینه آب و فاضلاب در چند سال گذشته رشد و رونق خوبی داشته است. دولت این کشور با اعطای اقامت اسلواکی به متقاضیان ثبت شرکت تلاش دارد که نظر مثبت کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را جلب و جذب کند. این کشور در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده و تلاش دارد که به زودی سیستم آب و فاضلاب را بهینه‌سازی کند و ببهود ببخشد.

در این مقاله تصمیم داریم به فرصت‌هایی که در این عرصه برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران برای ثبت شرکت اسلواکی وجود دارد، اشاره کنیم:

فرصت‌های موجود برای ثبت شرکت اسلواکی در زمینه آب و فاضلاب

1. فعالیت در زمینه لوله‌کشی آب و فاضلاب و ایجاد شبکه

یکی از فعالیت‌هایی که می‌توانید پس از ثبت شرکت اسلواکی انجام دهید این است که در طرح‌های استقرار خطوط لوله آب و فاضلاب شرکت کنید. ممکن است برای این کار به نیروهای متخصص زیادی نیاز داشته باشید. می‌‎توانید نیروهای مورد نیاز را از کشور مبدأ به اسلواکی بیاورید یا از نیروهای موجود در اسلواکی برای این کار استفاده کنید.

2. تولید انرژی از فاضلاب

در چند سال اخیر شرکت‌های دانش‌بنیان رشد و پیشرفت زیادی کرده‌اند. این شرکت‌ها با استفاده از دانش خود تلاش ‌می‌کنند که خدمتی عالی و ویژه ارائه دهند. یکی از فعالیت‌های عالی که می‌توانید پس از ثبت شرکت اسلواکی انجام دهید، تولید انرژی از فاضلاب موجود در این کشور است.

برای این کار می‌توانید مجوزهای لازم را از دولت اسلواکی دریافت و شروع به فعالیت در این زمینه کنید.

3. فعالیت در زمینه بازیافت پسماندهای آبی

امروزه شرکت‌های بسیاری پس از عقد قرارداد با دولت اسلواکی اقدام به بازیافت محصولات مختلف می‌کنند و تلاش می‌کنند که از پسماندهای آبی به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. بازیافت در سراسر دنیا یکی از پردرآمدترین و سودآورترین فعالیت‌های اقتصادی است.

استفاده از این آب‌ها در صنعت کشاورزی، فولاد، خودروسازی و غیره تنها یکی از اقداماتی است که شرکت‌های فعال در این زمینه می‌توانند انجام دهند.

موسسه یورو اقامت به بسیاری از فعالان حوزه آب و فاضلاب توصیه می‌کند که کسب و کار خود را در اسلواکی رشد و توسعه دهند. این کشور به حوزه انرژی، پسماند، فاضلاب و مدیریت منابع آب اهمیت فراوانی می‌دهد و به همین خاطر امکان درآمدزایی در این حوزه وجود دارد. در صورتی که تمایل به ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی دارید، کافی است با مشاوران و متخصصان این مجموعه تماس بگیرید تا تمامی اطلاعات ممکن را در اختیار شما قرار دهند و شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمایی کنند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اسلواکی و فعالیت در زمینه آب و فاضلاب
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ