Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی شعب خرده فروشی و توزیع (فرنچایز)

موارد بحث شده

امروزه ثبت شرکت اسلواکی در قالب‌های متنوع و متفاوتی صورت می‌گیرد. کارآفرینان پس از ثبت شرکت، اقدام به اخذ اقامت اسلواکی می‌کنند و با سعی و تلاش فراوان به منابع درآمدی قابل توجهی دست پیدا می‌کنند. بازاریابی در کشورهای اروپایی و رسیدن به مشتری، کار چندان ساده و آسانی نیست. ممکن است مدت زمان نسبتاً طولانی نیاز باشد تا برند شما به یک برند معتبر و مشهور تبدیل شود.

راهکار موسسه یورو اقامت برای ثبت شرکت اسلواکی

یکی از بهترین و جدیدترین راهکارها برای ثروت آفرینی، راه اندازی کسب و کار از طریق فرنچایز است. در روش فرنچایز شما به یک نمایندگی برای برندهای معروف و شناخته‌شده تبدیل می‌شوید. در این روش نیازی به بازاریابی در سطوح گسترده و مخارج بیهوده ندارید. کارآفرین با پرداخت یک مبلغ معین تمامی تجهیزات اصلی و اولیه را از صاحب برند دریافت می‌کند و پس از آن به صورت ماهیانه و طبق قرارداد، مبلغی از درآمد خود را به صاحب برند پرداخت می‌کند.

راه اندازی شعب خرده فروشی و توزیع با ثبت شرکت اسلواکی

می‌توانید پس از ثبت شرکت اسلواکی ، یک فروشگاه ساده و شیک برای خرده فروشی و توزیع محصولات برندهای معتبر راه اندازی کنید. این فروشگاه می‌تواند در قالب موارد زیر باشد:

  • هایپر مارکت‌
  • لوازم آرایشی و بهداشتی
  • فروشگاه خواربار و خشکبار
  • انبارها و شبکه‌های توزیع مواد مختلف

در حال حاضر راه اندازی کسب و کار خرده فروشی و توزیع از طریق ثبت شرکت اسلواکی طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ زیرا سود تضمین‌شده‌ای را به همراه دارد و هیچ نیازی به هزینه‌های اضافی نیست.

استفاده از روش‌های اثبات‌شده و نتایج قابل پیش‌بینی

وقتی از طریق روش فرنچایز، شرکت خود را راه اندازی می‌کنید، همه چیز برای شما معلوم و مشخص است. صاحب برند یک سری دستور العمل در اختیار شما قرار می‌دهد که تمام روش‌هایی که باید برای رسیدن به درآمد انجام دهید، در آن بیان شده است.

وقتی که برای اخذ شعبه اقدام کنید، مدت زمان مشخصی نیاز است که شرکت مورد بحث دکور خود را در مغازه شما پیاده کند، تابلوی برند را برای شما نصب کند و تغییرات لازم را اعمال نماید. در این مدت شما به عنوان صاحب نمایندگی باید آموزش‌های لازم را از برند مذکور دریافت نمایید.

موسسه یورو اقامت نسبت به آینده روش فرنچایز فوق العاده خوشبین است و باور دارد که اگر برای یک برند معتبر کار کنید، به شکلی سریع و البته آسان به درآمد خوبی دست پیدا می‌کنید. شایان ذکر است که امکان اخذ اقامت اسلواکی از طریق راه اندازی کسب و کار به روش فرنچایز وجود دارد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اسلواکی و راه اندازی شعب خرده فروشی و توزیع (فرنچایز)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ