Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت اسلواکی از روش فرنچایز چرا؟

موارد بحث شده

ثبت شرکت اسلواکی از طریق روش فرنچایز این روزها از سوی کارآفرینان بسیاری توصیه می‌شود. یکی از دلایل پرطرفدار بودن این روش، امکان اخذ اقامت اسلواکی است. در این مطلب تصمیم داریم به دلایل مهمی اشاره کنیم که باعث می‌شود یک کارآفرین یا سرمایه‌گذار برای ثبت شرکت اسلواکی از طریق فرنچایز رغبت پیدا کند.

پایداری اقتصادی و سیاسی اسلواکی

اسلواکی از نظر امنیت سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بسیار عالی است و همین امنیت باعث می‌‎شود که سرمایه‌گذاران به این کشور اعتماد کنند. در صورتی که قصد ثبت شرکت اسلواکی از طریق فرنچایز را دارید، از امنیت این کشور آسوده‌خاطر باشید. معمولاً برندها نظر خوبی در رابطه با ایجاد نمایندگی در اسلواکی دارند.

موقعیت جغرافیایی عالی برای صادرات و واردات

اسلواکی در مرکز اروپا قرار دارد و به همین خاطر در صورتی که کسب و کار خود را در این کشور راه اندازی کردید، می‌توانید محصولات خود را به خارج از این کشور صادر کنید. همچنین اگر بتوانید مواد اولیه خود را با قیمت مناسب از کشورهای دیگر وارد کنید، موقعیت جغرافیایی اسلواکی به گونه‌ای نیست که مجبور باشید هزینه زیادی بابت حمل و نقل پرداخت کنید.

رهبری اروپای مرکزی و شرقی در زمینه کسب و کار

اسلواکی از نظر اقتصادی زمینه خوبی دارد. این کشور از سال 2004 تا 2013 رهبری اروپای مرکزی و شرقی را در زمینه کسب و کار بر عهده داشت و در طی این سال‌ها توانست رشد بسیار خوبی برای خود رقم بزند. ثبت شرکت اسلواکی باعث می‌شود که کسب و کار شما در محیطی شکوفا و پررونق فعالیت کند.

ثبت شرکت اسلواکی در محیطی با بهره‌وری بالای نیروی کار

ثبت شرکت اسلواکی از طریق فرنچایز نیاز به نیروهای کار ماهر و خبره دارد. شما باید بتوانید نیروهای حرفه‌ای و درجه‌ یکی را به کار بگیرید تا کسب و کار خود را به سرعت رشد و توسعه دهید. فرنچایز نیاز به بازاریابی و برندسازی چندانی ندارد ولی نیازمند نیروهای کاری پرتلاش و توانمند است. اسلواکی از نظر نیروی کاری در جایگاه خوبی قرار دارد. اگر به لیست کشورهای عضو سازمان همکاری و توسعه اقتصادی نگاه کنید، اسلواکی در بین 10 کشور برتر این سازمان از نظر بهره‌وری نیروی کاری مشاهده می‌شود.

اقامت اسلواکی و ثبت شرکت در این کشور در کنار یورو اقامت

موسسه یورو اقامت شناخت فوق‌العاده‌ای از اسلواکی و موقعیت اقتصادی و اجتماعی آن دارد و می‌تواند برای ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت در کنار شما باشد و در سریع‌ترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه ممکن تمامی مراحل ثبت شرکت از طریق فرنچایز (اخذ نمایندگی) را برای شما به انجام برساند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت اسلواکی از روش فرنچایز چرا؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ