Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت آلمان چه ریسک‌های به همراه دارد؟

موارد بحث شده

فعالیت‌های اقتصادی در کنار مزایای خود، می‌تواند ریسک‌های مختلفی به همراه داشته باشد. در این مطلب قصد داریم به ریسک‌های ثبت شرکت آلمان بپردازیم و راه حل‌هایی برای مصون ماندن از این ریسک‌ها به شما ارائه دهیم. در صورتی که قصد دارید ثبت شرکت آلمان را انجام دهید، در گام نخست باید خطراتی که ممکن است در طول مسیر پیشرفت در این کشور برایتان به وجود بیاید را بشناسید.

اولین ریسک ثبت شرکت آلمان، ریسک سیاسی

عضویت آلمان در اتحادیه اروپا، هم برای این کشور و هم برای تمامی کشورهای عضو مفید و سودمند بوده است. این کشور از گذشته تا به حال، منابع مالی زیادی را برای قدرتمند کردن کشورهای ضعیف‌تر در این اتحادیه صرف کرده است و بسیاری از آنها را از بحران مالی نجات داده است.

این احتمال وجود دارد که این کمک‌های مالی مجدداً به کشورهای مختلف ارائه گردد. در صورتی که قصد دارید ثبت شرکت آلمان را انجام دهید، باید بدانید که این کشور در صورتی که بخواهد به کشورهای مختلف کمک کند، با یک سری از محدودیت‌های مالی مواجه خواهد شد و ممکن است نتواند آنگونه که باید و شاید به شما کمک کند و لازم باشد که منتظر بمانید.

ریسک عدم پیشرفت در کسب و کار و ناتوانی در اخذ اقامت آلمان

یکی از شرایطی که لازم است سرمایه گذار برای اخذ اقامت آلمان داشته باشد، این است که باید بر اساس طرح کسب و کار و طرح توجیه اقتصادی خود پیشرفت کند. در صورتی که سرمایه گذار نتواند در مدت یکسال به سودآوری لازم و مورد انتظار برسد، نمی‌تواند اقامت آلمان را تمدید کند و به مشکل خواهد خورد.

ریسک برقراری ارتباط با ‌شرکت‌های پرریسک از نظر اقتصادی

آلمان تقریبا با بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا در ارتباط است و در صورتی که به واسطه ثبت شرکت آلمان، محصولی تولید کنید، بسیاری از شرکت‌های خارجی مستقر در اتحادیه اروپا ممکن است برای خرید محصول شما اقدام کنند. باید مراقب باشید که شرکتی که با آن همکاری می‌کنید، مشکل اقتصادی نداشته باشد تا بتواند هزینه مربوط به محصولات شما را به موقع بپردازد تا متضرر نشوید.

جمعیت آلمان رو به پیر شدن پیش می‌رود

یکی از ریسک‌هایی که در آلمان خواهید داشت، نیروی کار جوان و متخصص آلمانی است. به همین خاطر باید از ملیت‌های دیگر استفاده و آنها را به عنوان کارمند استخدام نمایید. در صورتی که قصد دارید فردی را از کشور خود به آلمان بیاورید، باید ثبت شرکت آلمان را از طریق سهامی یا مسئولیت محدود انجام دهید، تا بتوانید اقامت آلمان را برای او هم دریافت کنید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت آلمان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت آلمان چه ریسک‌های به همراه دارد؟
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ