Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت آلمان و حقوق‌دهی به کارکنان

موارد بحث شده

وقتی که به عنوان یک بنیانگذار خواستار ثبت شرکت آلمان هستید، باید در کنار ثبت شرکت تعدادی از نفرات را استخدام کنید تا بتوانید در شرکت شما فعالیت کنند. قبل از استخدام این افراد باید به مراجع مربوطه اعلام کرده باشید که توانایی پرداخت یک سال حقوق کارمندان خود را دارید تا بتوانید وارد فرآیند ثبت شرکت آلمان شوید.

در صورتی که در پرداخت حقوق کارمندان خود دچار مشکل شوید، در اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت هم دچار عیب و ایراد خواهید شد. در اینجا قصد داریم که چند گزینه هوشمندانه به شما پیشنهاد دهیم که با بکار بستن این روش‌ها به راحتی خواهید توانست حقوق کارمندان خود را بپردازید.

کارآموزان و متقاضیان داوطلب را استخدام کنید

گاهی افرادی در بین کارآموزان و داوطلبان استخدام پیدا می‌کنید که استعداد بسیار خوبی در انجام امور دارند و می‌توانند نقش محوری و مهمی در شرکت شما ایفا کنند. همان‌گونه که می‌دانید اخذ اقامت آلمان مستلزم اثبات سودآوری شرکت است و این افراد می‌توانند کمک بزرگی به سودآوری شرکت شما بکنند. در کنار این موارد آنها نیاز به تجربه دارند و شما هم نیاز به کارمند دارید و برخی از این افراد حتی بدون حقوق یا با حقوق پایین هم حاضرند در شرکت شما کار کنند.

کارکنان را به صورت تمام‌وقت استخدام نکنید

وقتی مراحل ثبت شرکت آلمان را طی کردید و کارمندان خود را در شرکت مستقر کردید، تلاش کنید این کارکنان را به صورت تمام‌وقت استخدام نکنید تا مجبور نباشید حقوق کامل را به ایشان بپردازید و تلاش کنید که تا حد امکان کارمندان را به صورت غیر حضوری یا پاره‌وقت استخدام کنید.

کارکنان را با ارائه سهام استخدام کنید

ارائه سهام یکی از بهترین راه‌های جذب، تحریک و پاداش دادن به کارکنان بااستعداد و کوشاست. داشتن سهام در یک شرکت باعث می‌شود که کارمندان شرکت را از آن خود بدانند و در نتیجه با جان و دل در شرکت شما کار خواهند کرد و با موفقیت شرکت شما، امکان اخذ اقامت آلمان هم به راحتی فراهم خواهد شد.

امکان ثبت شرکت آلمان بدون استخدام کارمند

برخی از افراد هستند که برای هدف اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت اقدام می‌کنند و قصد آنها انجام فعالیت‌های اقتصادی بزرگ نیست. ثبت شرکت آلمان تنها زمانی می‌تواند به اقامت دائم ختم شود که بنیانگذار یا مدیران بتوانند به دولت و مراجع مربوطه اثبات کنند که این کسب و کار می‌تواند برای کشور آلمان مفید باشد.

در صورتی که قصد دارید یک فعالیت اقتصادی کوچک اما سودآور داشته باشید، می‌توانید مراحل ثبت شرکت آلمان را با انتخاب نوع مناسب شرکت طی کنید و طبق طرح توجیهی خود پیش بروید و در نهایت اقامت خود را هم دریافت نمایید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت آلمان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت آلمان و حقوق‌دهی به کارکنان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ