Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت آلمان در حوزه مواد غذایی

موارد بحث شده

صنایع غذایی آلمان یکی از شکوفاترین و فعال‌ترین حوزه‌های اقتصادی این کشور است و به همین خاطر بسیاری از سرمایه گذاران در تلاش هستند که بتوانند ثبت شرکت آلمان را در حوزه‌های مختلف صنایع غذایی انجام دهند. این حوزه برای سرمایه گذاران خارجی بسیار جذاب است؛ زیرا می‌توانند غذاهای کشور خود را از طریق ثبت شرکت آلمان به جهان معرفی کنند.

صنایع غذایی ؛ یک صنعت ناب برای ثبت شرکت آلمان

اگر در کشور خود در زمینه غذا، رستوران و مواد غذایی اولیه فعالیت دارید، ما بهترین شرایط را برای شما فراهم کرده‌ایم که بتوانید ثبت شرکت آلمان را در این حوزه انجام دهید. به طور مثال، اگر رستورانی در آلمان تأسیس کنید و غذاهای کشور خود را در آن طبخ کنید، علاوه بر اینکه هموطنان خود را در آلمان جذب می‌کنید، می‌توانید بسیاری از مردم آلمان را هم به غذای خود مشتاق و علاقمند کنید.

کشور آلمان پر از مهاجر است که از انواع کشورهای دنیا وارد این کشور شده‌اند و ثبت شرکت آلمان در زمینه غذا می‌تواند اولین گام برای رسیدن به اقامت آلمان به صورت دائم باشد؛ زیرا بسیاری از سرمایه گذاران تلاش می‌کنند که بر اساس طرح‌های توجیه اقتصادی جلو بروند و به دولت این کشور اثبات کنند که می‌توانند از طریق ثبت شرکت آلمان، ارزش افزوده خوبی به این کشور بدهند.

فعالیت بالای سرمایه گذاران در حوزه مواد غذایی

مواد غذایی یکی از زمینه‌های کاری پرطرفدار این کشور است و در حال حاضر بسیاری از سرمایه گذاران، از طریق ثبت شرکت آلمان با ابعاد کوچک و متوسط، اقدام به فعالیت در این زمینه می‌کنند. در حال حاضر بیش از 6000 شرکت آلمانی در زمینه غذا کار می‌کنند و بیش از 600000 نفر را استخدام کرده‌اند.

محصولات غذایی با تولید بالا

در زیر به چند مورد از محصولات غذایی اشاره شده است که تولید بالایی دارد و به درصد تولید آنها نسبت به سایر مواد غذایی هم هر چند مختصر اشاره شده است.

  • فرآورده‌های گوشتی مانند سوسیس: 24 درصد
  • فرآورده‌های لبنی: 15 درصد
  • محصولات نان: 10 درصد
  • شیرینی : 8 درصد

اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت در زمینه مواد غذایی

در صورتی که بتوانید شرکتی در آلمان راه اندازی کنید که بتوانید مواد غذایی مورد نیاز مردم آلمان را به دست آنها برسانید و همچنین بتوانید بر اساس موارد مورد انتظار به موفقیت برسید، به راحتی اقامت آلمان را دریافت خواهید کرد و می‌تواند به راحتی در این زمینه به فعالیت خود ادامه دهید.

در مطالب دیگر به تأسیس رستوران در آلمان اشاره شده است. در صورتی که یک سرمایه گذار خارجی بتواند غذاهای کشور خود را با یک کیفیت خوب ارائه دهد و کسب و کاری منحصر به فرد به راه بیندازد، به سادگی می‌تواند اقامت آلمان را بگیرد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت آلمان  با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید.09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت آلمان در حوزه مواد غذایی
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ