Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ثبت شرکت آلمان در بهترین شهرهای این کشور

موارد بحث شده

در صورتی که قصد دارید با ثبت شرکت آلمان در این کشور سرمایه گذاری کنید، بهتر است ثبت شرکت آلمان را در شهرهایی انجام دهید که بازدهی و سودآوری خوبی داشته باشد و بتوانید برای اخذ اقامت آلمان هم روی آن شهرها حساب کنید.

در این مطلب تصمیم داریم که به چند مورد از بهترین شهرهای آلمان اشاره کنیم. ثبت شرکت آلمان در چنین شهرهایی، احتمال موفقیت کسب و کار شما را افزایش می‌دهد. آلمان از لحاظ تولید ناخالص داخلی، چهارمین کشور دنیاست. نرخ بیکاری در این کشور فوق العاده پایین است (حدود 5 درصد). سعی کنید برای ثبت شرکت آلمان، نوآوری در کسب و کارتان به خرج دهید.

ثبت شرکت آلمان در شهرهای پربازده این کشور

در صورتی که قصد دارید شرکت خود را در آلمان تأسیس کنید، مشاوران ما به شما توصیه می‌کنند که دفتر مرکزی خود را در شهرهای مهم و پربازده این کشور قرار دهید تا بتوانید کسب و کار خود را در بازار بهتری بنا کنید و مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب و جذب کنید. همچنین سعی کنید برای اقامت آلمان، شهرهای مهم‌تر این کشور را انتخاب کنید تا از امکانات و خدمات بیشتری بهره‌مند شوید.

در زیر به چند مورد از این شهرهای مهم و پربازده اشاره شده است:

  • برلین
  • فرانکفورت
  • مونیخ
  • اشتوتگارت
  • هامبورگ
  • کلن
  • دوسلدورف
  • بون
  • لایپزیک
  • دارمشتات

کسب و کار در برلین، پایتخت آلمان

در مطالب بعدی به خصوصیات، مزایا و معایب هر یک از این شهرها اشاره خواهیم کرد تا شما نیز برای ثبت شرکت آلمان، آمادگی و اطلاعات بیشتری داشته باشید. به عنوان مثال برلین، پایتخت آلمان، میزبان بسیاری از شرکت‌ها و کسب و کارهاست و سرمایه گذاران خارجی زیادی در شهر برلین اقدام به اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت نموده‌اند.

محدوده حقوق و دستمزد در این شهر کاملاً گسترده است و در صورتی که کسب و کار مناسبی داشته باشید، به قدر کافی سودآوری خواهید داشت. به طور قطع آینده روشنی در انتظارتان خواهد بود. در این شهر، حوزه‌های کاری ارتباطات و فناوری اطلاعات، رسانه و فناوری‌های نوآور، قوی‌ترین کسب و کارها هستند و اخیرا سود خوبی به دست آورده‌اند؛ زیرا صنایع مختلف برای به روز کردن کسب و کار خود از این نوع شرکت‌ها کمک می‌گیرند.

در صورتی که به دنبال تأسیس شرکت و اخذ اقامت آلمان در هر یک از شهرهای اصلی و مهم این کشور هستید و یا اینکه می‌خواهید در مورد هر یک از این شهرها اطلاعاتی کسب کنید، تلفن را بردارید و با شماره‌هایی که در سایت قرار دارد، تماس بگیرید و مسائل خود را با متخصصان ما در میان بگذارید.



برای آگاهی بیشتر از شرایط  اخذ اقامت اروپا   با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913



برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ثبت شرکت آلمان در بهترین شهرهای این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ