Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

با اقامت اسلواکی، یک زندگی عالی را تجربه کنید

موارد بحث شده

چند سالی است که تعداد متقاضیان اخذ اقامت اسلواکی، به شدت افزایش پیدا کرده است. تمام متقاضیانی که به موسسه یورو اقامت مراجعه می‌کنند، خواستار ثبت شرکت اسلواکی هستند. یکی از اصلی‌ترین مسائلی که کلیه متقاضیان اقامت اسلواکی قبل از پر کردن فرم تقاضی می‌پرسند، نحوه زندگی و آداب و رسوم این کشور است.

در این مطلب تصمیم داریم که به چند مورد از نکاتی که پیرامون اسلواکی و مردم آن وجود دارد، اشاره کنیم.

سخاوتمندی زیاد، یکی از مهم‌ترین عادات مردم اسلواکی

مردم اسلواکی یکی از بخشنده‌ترین و آرام‌ترین مردم جهان هستند و به همین خاطر با اخذ اقامت اسلواکی، می‌توانید طعم مهربانی و آرامش واقعی را تجربه کنید. بسیاری از کسانی پس از ثبت شرکت اسلواکی، اقامت می‌گیرند و به زندگی خود در این کشور ادامه می‌دهند، از سخاوت و بخشندی زیاد مردم این کشور تعریف و تمجید می‌کنند.

اخذ اقامت اسلواکی و زندگی در بین افراد سخت‌کوش

یکی از مهم‌ترین و بهترین عادات مردم اسلواکی، سخت‌کوشی آن‌ها است. مردم این کشور معمولاً اهل تلاش و کار زیاد هستند و برای کار خود، ارزش زیادی قائل هستند. در صورتی که کسب و کار خود را ادر اسلواکی راه اندازی و نیروی انسانی خود را از اسلواکی تأمین کنید، به خوبی متوجه این موضوع خواهید شد.

خانواده از هر چیزی مهم‌تر است

مردم اسلواکی به شدت به اخلاقیات و عزیزان خود پایبند هستند. هیچ چیزی ارزشمندتر و مهم‌تر از خانواده نیست. برخی از کشورها، به مادیات اهمیت زیادی می‌دهند و آن را اولویت خود می‌دانند ولی اسلواکی برای خانواده ارزش زیادی قائل است که احتمالاً پس از اقامت اسلواکی، خیلی زود متوجه این موضوع خواهید شد.

پرواز فوق‌العاده ارزان از سایر نقاط اروپا به اسلواکی

یکی از جذابیت‌های اسلواکی این است که اگر بخواهید از سایر کشورهای اتحادیه اروپا به اسلواکی پرواز کنید، هزینه پرواز بسیار ارزان و اقتصادی است. به طور کلی هزینه‌های مربوط به بخش حمل و نقل در این کشور مناسب است و به همین خاطر بسیاری از افراد حمل و نقل عمومی را برای رفتن به محل کار و مسافرت ترجیح می‌دهند.

یورو اقامت؛ منبع اطلاعات در مورد اخذ اقامت اسلواکی

موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از موسسات فعال در حوزه ثبت شرکت اسلواکی و اخذ اقامت این کشور، آماده ارائه اطلاعات در خصوص این کشور است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسلواکی، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود در سایت با مشاوران یورو اقامت تماس بگیرید.

همچنین مقالاتی مانند «اقامت اسلواکی؛ یک کشور سرسبز و جذاب برای زندگی» برای ارائه اطلاعات مفید به کاربران تهیه شده است. این موسسه می‌تواند تمامی امور ثبت شرکت و اخذ اقامت کشور اسلواکی را در سریع‌ترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه ممکن برای شما انجام دهد.

 

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

با اقامت اسلواکی، یک زندگی عالی را تجربه کنید
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ