Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

ایجاد یک کسب و کار قدرتمند پس از ثبت شرکت اسلواکی (2)

موارد بحث شده

ایجاد یک کسب و کار قدرتمند پس از ثبت شرکت اسلواکی (2)

در مقاله « ایجاد یک کسب و کار قدرتمند پس از ثبت شرکت اسلواکی (1) » به چند نکته مهم اشاره کردیم که در صورت به کار بستن این نکات می‌توانید با خیال راحت و آسوده یک کسب و کار قدرتمند راه اندازی کنید و اقامت اسلواکی را برای خودتان به یک اقامت دائمی تبدیل نمایید. در مقاله مورد بحث به دو نکته مهم اشاره شد:

  • برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی کسب و کارها را در اولویت قرار دهید و بر اساس آن عمل کنید.
  • از همه چیز اطلاعات مستند و دقیق تهیه کنید. تهیه اطلاعات مستند و دقت به جزئیات رمز پیروزی و موفقیت شما پس از  ثبت شرکت اسلواکی خواهد بود.

در این مقاله هم تصمیم داریم به نکات دیگری اشاره کنیم. در صورتی که تمایل دارید پس از ثبت شرکت در کشور اسلواکی موفق شوید، بد نیست که نگاهی به نکات زیر داشته باشید:

شناسایی رقبای داخلی و بین المللی قبل از ثبت شرکت اسلواکی

یکی از نکاتی که باید قبل و بعد از راه اندازی بیزنس در اسلواکی مد نظر خودتان قرار دهید این است که رقبایی که در حوزه کاری خود در اسلواکی، اروپا و خارج از اروپا دارید را شناسایی کنید و آن‌ها را مورد ارزیابی، تجزیه و تحلیل قرار دهید. این ارزیابی و آنالیز به شما کمک می‌کند که قدرت خود را در حوزه کاری بالا ببرید و بتوانید عملکردی بهتر نسبت به آن‌ها داشته باشید.

بنابراین سعی کنید پس از  ثبت شرکت اسلواکی به صورت روزانه یا بر اساس یک برنامه‌ریزی مشخص و معین روی آنالیز رقبای خودتان کار کنید.

ریسک‌ها را بشناسید و روی آن‌ها کار کنید

تلاش کنید که در تمام مراحل  ثبت شرکت اسلواکی روی ریسک‌ها و خطراتی که متوجه کسب و کار شما است کار کنید. این ریسک‌ها می‌تواند بزرگ‌ترین آسیب‌ها و ضربات را به کسب و کار شما وارد کنید. از طرفی در صورتی که بتوانید برای دفع خطرات و ریسک‌ها برنامه‌ریزی کنید می‌توانید بهترین استفاده ممکن را از آن‌ها ببرید.

در صورتی که می‌خواهید نکات دیگری را یاد بگیرید و از این نکات برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده کنید، کافی است مقاله « ایجاد یک کسب و کار قدرتمند پس از ثبت شرکت اسلواکی (3) » را مطالعه کنید. همچنین در صورت تمایل به ثبت شرکت و اخذ اقامت اسلواکی با شماره‌های تماسی که در سایت یورو  اقامت قرار گرفته است، تماس بگیرید.

برای آگاهی بیشتر از شرایط ثبت شرکت اسلواکی با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

ایجاد یک کسب و کار قدرتمند پس از ثبت شرکت اسلواکی (2)
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ