Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقتصاد لهستان و شرایط اخذ اقامت لهستان

موارد بحث شده

اقتصاد لهستان و شرایط اخذ اقامت لهستان

یکی از محاسن کشور لهستان جهت اخذ اقامت لهستان اقتصاد موفق این کشور می باشد کشور لهستان دومین اقتصاد بزرگ اروپای مرکزی است،در اروپا از جایگاه ششم برخوردار است و بزرگترین در میان کشورهای اروپایی تازه استقلال یافته می باشداز سال 1990 لهستان یک سیاست آزاد سازی اقتصادی را دنبال کرده است و اقتصاد آن در اتحادیه اروپا تنها برای جلوگیری از رکود اقتصادی سال 2008-2009 بوده. قبل از رکود اقتصادی سال 2000 اقتصادی با نرخ سالانه بالای 6% رشد داشته است.

اهمیت اقتصاد در اخذ اقامت لهستان

لهستان در سراسر جهان از نظر تولید ناخالص داخلی رتبه جهانی 20 و طبق طبقه یندی به عنوان اقتصادی درآمد بالا می باشد. بزرگ ترین بخش اقتصاد آن از بخش خدمات صنعت و کشاورزی می باشد.با توجه به اداره آمار مرکزی لهستان، لهستان در سال 2010 با نرخ رشد اقتصادی 9/3 درصدی که یکی از بهترین نتایج در اروپا بوده. در سال 2014 رشد اقتصادی آن 4/3 درصد و انتظار می رود که 7/3 درصد در سال 2015 و 9/3 درصد در سال 2016 شود.

اشتغال و اهمیت آن در اخذ اقامت لهستان

هنگام فرایند استخدام در لهستان ، صاحبان کسب و کار بایستی قانون کار در لهستان را رعایت نمایند. چرا که این سند قانونی رابطه کارفرما و کارکنان را مشخص خواهد کرد و مجموعه ای از اصول نظیر: موافقتنامه فسخ اشتغال، پاداش، مسائل ایمنی و بهداشتی در محل کار تعیین خواهد شد.

لهستان یکی از مقاصد جذاب کسب و کار در مرکز اروپا خواهد بود. کشوری که فرصت های متعددی را برای راه اندازی کسب و کار جدید ایجاد کرده است. همچنین این کشور سیاست هایی را در جهت رویارویی با بحران های مالی در نظر گرفته است. چرا که دولت در جهت ثبات اقتصادی تلاش های چشمگیری داشته است. سرمایه گذاران خارجی که به دنبال شروع کسب و کار در لهستان می باشند قادر به کشف و انتخاب گزینه های کسب و کار کوچک نیز خواهند بود

برای آگاهی بیشتر از شرایط اخذ اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 09129158913- 88783682(021)

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقتصاد لهستان و شرایط اخذ اقامت لهستان
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ