Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت لهستان و شرایط آب و هوایی این کشور

موارد بحث شده

بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که قصد دارند اقامت لهستان را دریافت کنند، مسیر ثبت شرکت لهستان را انتخاب می‌کنند؛ زیرا یک مسیر مطمئن، هدفمند، قانونی و پربازده محسوب می‌شود. مزایای اقتصادی و مالی لهستان برای کارآفرینان بسیار زیاد است ولی باید پذیرفت که لهستان در کنار مزایای بسیار، معایبی هم دارد. یکی از مواردی که بسیاری از کارآفرینان نمی‌توانند خودشان را با آن وفق دهند و باعث می‌شود که کمی در دردسر بیفتند، آب و هوای خاص لهستان است.

اقامت لهستان و زندگی در یک آب و هوای ابری

آب و هوای لهستان، قاره‌ای است. وقتی فصل زمستان در این کشور فرا می‌رسد، همه می‌دانند که برخلاف سایر کشورهای اروپایی زمستان های سخت ندارد.سردترین ماه‌های سال در کشور لهستان، ماه‌های ژانویه و فوریه است.

بسیاری از افرادی که اقامت لهستان را دریافت می‌کنند، در همین هوا به ورزش‌های زمستانی می‌پردازند و از تفریح‌های متنوعی که در کوه‌های این کشور وجود دارد، لذت می‌برند.

فصل تابستان، آفتابی‌ترین روزهای سال را در دل خود دارد

تابستان‌های لهستان، روزهایی را در خود دارد که آفتابی و گرم است. در ماه اوت آب و هوای این کشور تا حدودی به اعتدال می‌رسد و به همین خاطر افراد زیادی برای بازدید از لهستان به این کشور می‌آیند. معمولاً دمای این کشور در تابستان، 20 تا 25 درجه سانتی گراد است. در صورتی که قصد دارید برای سفر و تفریح به این کشور بروید، لازم است که فصل تابستان را برای سفر انتخاب کنید.

تأثیر آب و هوای لهستان بر اخلاق مردم و ساکنان

بسیاری از افرادی که توانسته‌اند، اقامت لهستان را دریافت و در این کشور زندگی کنند، به خوبی می‌دانند که مردم این کشور به طور کلی رفتاری دوستانه و ملایم دارند. به ندرت می‌توان رفتارهای عصبی یا نگرش‌های منفی در این کشور مشاهده کرد. به همین خاطر کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بسیاری با خاطری آسوده در این کشور زندگی می‌کنند و اتفاقاً از زندگی در این کشور بسیار راضی و خشنود هستند.

هنگامی که متقاضیان برای ثبت شرکت لهستان و اخذ اقامت این کشور، به موسسه یورو اقامت مراجعه می‌کنند یا از طریق شماره‌های تماس موجود در سایت، با مشاوران یورو اقامت صحبت می‌کنند، مشاوران و متخصصان تلاش می‌کنند اطلاعات کلی در رابطه با آب و هوای این کشور را در اختیار آنان بگذارند.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت لهستان و شرایط آب و هوایی این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ