Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت لهستان و تجربه زندگی در این کشور

موارد بحث شده

تاکنون اتفاق افتاده است که به اخذ اقامت لهستان فکر کنید؟ آیا تا به حال به ثبت شرکت لهستان و سپس اخذ اقامت این کشور اندیشیده‌اید؟ َتاکنون پیش آمده است که مدام تصاویر لهستان را در اینترنت نگاه کنید و خود را در آن لحظه در آن مکان‌ها تصور کنید؟ در این مطلب تصمیم داریم که یک تصویر کلی و کاملاً روشن از اقامت لهستان و تجربخ زندگی در این کشور ارائه دهیم.

اقامت لهستان؛ اقامت در کشوری فوق‌العاده اقتصادی

لهستان یکی از مقرون به صرفه‌ترین کشورهای اروپا است و یکی از دلایل نرخ بالای مهاجرت به این کشور نیز همین موضوع است. بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران با مشاهده رشد اقتصادی این کشور و همچنین اقتصادی بودن هزینه‌های زندگی و اقامت لهستان به این نتیجه می‌رسند که این کشور یکی از بهترین مقاصد اقتصادی است.

حقوق‌ها در لهستان پایین است. خوشا به حال کارآفرینان!

یکی از مزایای ثبت شرکت لهستان، حقوق پایین کارگران و کارمندان در این کشور است. این موضوع سبب شده است که لهستان، طرفداران زیادی در بین کارآفرینان و سرمایه‌گذاران داشته باشد. البته هر چند که حقوق‌ها پایین است ولی مشکل اقتصادی وجود ندارد؛ زیرا هزینه‌های اقامت لهستان و زندگی در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی کم است.

هزینه مسکن ناچیز، مهاجران را شیفته و عاشق لهستان کرده است

یکی از مزایای زندگی در این کشور، ناچیز بودن هزینه مسکن در آن است. اگر چند عاملی که تا به اینجای متن بیان شده است را در نظر بگیرید، متوجه خواهید شد که لهستان، بهترین مکانی است که می‌توان در آن کارآفرینی کرد و با راه اندازی یک شرکت قدرتمند، به درآمد و سود عالی دست یافت.

بهداشت و درمان عالی

استانداردهای بین المللی نشان می‌دهد که وقتی صحبت از برتری یک کشور به میان می‌آید باید به سیستم بهداشت و درمان آن مراجعه کنید تا بفهمید که آیا این موضوع واقعیت دارد؟ سیستم بهداشت و درمان در لهستان از اولویت ویژه‌ای برخوردار است و به همین خاطر دولت به سلامت مردم بسیار توجه دارد. از این رو کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی که تصمیم دارند به همراه اعضای خانواده، اقامت لهستان را دریافت کنند، آسوده خاطر باشند که این کشور اروپایی از نظر بهداشت در سطح رضایت‌بخشی قرار دارد.

یورو اقامت با تجربه‌ای موفق و طولانی در زمینه اخذ اقامت و ثبت شرکت لهستان، می‌تواند بهترین مشاوره را در این زمینه به متقاضیان ارائه دهد. از سوی دیگر این موسسه امکاناتی فراهم کرده است که بتوانید با خاطری آسوده، اخذ اقامت و ثبت شرکت را به این موسسه بسپارید تا در سریع‌ترین زمان ممکن تمامی اقدامات لازم را برای شما انجام دهد. یورو اقامت همواره در کنار کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بوده است تا بتواند سهمی هر چند اندک در موفقیت آن‌ها داشته باشد.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت لهستان و تجربه زندگی در این کشور
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ