Search
Close this search box.
ثبت شرکت در دبی تنها با 1200 دلار توسط باتیس، برای شرکتهای عضو اتاق بازرگانی و یا خانه اصناف ایران.

اقامت لهستان، گزینه‌ای ایده‌آل برای تمامی افراد

موارد بحث شده

افرادی که قصد مهاجرت به اروپا را دارند، گاهی از متخصصان و مشاوران یورو اقامت سوال می‌کنند که گزینه ایده‌آل برای اقامت در اروپا کدام کشور است؟ مشاوران یورو اقامت، اقامت لهستان را به بسیاری از افراد توصیه می‌کنند. سابقه درخشان این موسسه در بحث اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت باعث شده است که شناخت کامل و جامعی از اوضواع و شرایط این کشور داشته باشند.

در این مطلب قصد داریم که به دلایل برتری اقامت لهستان از دیدگاه یورو اقامت بپردازیم تا مخاطبان هنگام مهاجرت به اروپا بتوانند انتخابی آگاهانه و هوشمندانه را تجربه کنند.

سازگاری فرهنگ، آداب و رسوم لهستان با فرهنگ ایرانیان

با مطالعه مقاله « نکاتی در مورد اخذ اقامت لهستان (زبان، آداب و رسوم)» به خوبی متوجه خواهید شد که فرهنگ مردم این کشور با فرهنگ مردم ما سازگاری خوبی دارد. در ادامه به چند مورد از شباهت‌های فرهنگی اشاره شده است:

  • موارد ارتباطی مشابه
  • سبک زندگی تقریباً یکسان
  • رفتاری‌های مشابه

زبان انگلیسی؛ رایج در لهستان

یکی از موارد مهم دیگر این است که پس از اقامت لهستان، لازم نیست زبان لهستانی را آموزش ببینید و می‌توانید با زبان انگلیسی نیازهای خود را برطرف کنید.

جمعیت متعادل؛ بهترین مزیت اقامت لهستان

یکی از بهترین مزایای اقامت لهستان این است که در این کشور جمعیت متعادل است و لهستان کشور شلوغی به حساب نمی‌آید. این کشور برای افرادی که تمایل به زندگی در جاهای خلوت و دنج را دارند، عالی است و تناسب خوبی با اخلاق این دسته از افراد دارد.

مکان‌های تفریحی جذاب لهستان را از دست ندهید

یکی از دلایل جذابیت لهستان برای مردم ایران، جذابیت‌های تفریحی این کشور است. لهستان از یک خط ساحلی طولانی برخوردار است. آب و هوای لهستان به گونه‌ای است که این کشور پر از مناطق زیبا، سرسبز و دیدنی است.

اقتصاد برتر، اقامت لهستان را جذاب‌تر کرده است

یکی از مسائلی که باعث جذابیت هر کشوری می‌شود و باعث می‌شود که سیل مهاجران به آن کشور سرازیر شود، اقتصاد است. هزینه پایین زندگی و وضعیت مناسب معیشت مردم در لهستان باعث شده است که افراد زیادی متقاضی اقامت لهستان باشند.

علاوه بر آن امروزه تعداد کارآفرینان متقاضی اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت نیز رو به افزایش است؛ زیرا اقتصاد مناسب باعث می‌شود که راه اندازی کسب و کار برای این افراد از نظر اقتصادی ارزشمند باشد.

موسسه یورو اقامت دلایل بالا را برای ایده‌آل بودن لهستان برای مهاجرت ذکر کرده است. این موسسه با بهره‌مندی از متخصصان باسابقه، آماده ارائه تمامی خدمات در زمینه اخذ اقامت و ثبت شرکت در لهستان است.

برای آگاهی بیشتر از شرایط اقامت لهستان با کارشناسان تخصصی ما تماس داشته باشید. 88783682(021)

شماره واتساپ اروپا : 09129158913

برچسب ها:

Search

فرم درخواست اطلاعات تکمیلی

به زودی اطلاعات تکمیلی درباره این پروژه را در ایمیل خود دریافت می کنید.

اقامت لهستان، گزینه‌ای ایده‌آل برای تمامی افراد
هدف شما برای دریافت این اطلاعات چیست؟

راهنمای برنامه های حمایتی برای کارآفرینان و استارت آپ ها

در این کتابچه با مجموعه خدمات باتیس در زمینه های گسترش کسب و کار بین المللی شما، کسب درآمد دلاری و همین طور نحوه راهنمایی شما برای دریافت سرمایه گذار خارجی آشتا خواهید شد. 

ویزای استارت آپ
ویزای استارت آپ
× مشاوره با واتس اپ